Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Contact onderhouden tijdens fietsen - Forum Wereldfietser

Contact onderhouden tijdens fietsen

Hi, een vraag heeft me naar dit forum gebracht. Ik wil over 2 maanden mijn eerste grote reis met mijn fiets gaan maken. Ik vind dit natuurlijk heel spannend. Ik ga van Nederland naar Niche fietsen, daar vakantie houden en vervolgens weer op de fiets terug. Ik ga dit alleen doen, maar ik wil wel contact onderhouden met het thuisfront. Daarnaast wil ik muziek kunnen blijven streamen tijdens het fietsen (Spotify). Ik vraag me af hoe jullie dit doen? Hebben jullie een buitenlandse bundel?
Bedoel je Nice? In de meeste landen van Europa geldt sinds 15 juni 2017 het Nederlandse tarief. Dus wat je in NL kan met je telefoon kan je in Frankrijk ook.
Idd, data in buitenland gaat tegenwoordig gewoon uit je abonnement.

Of hele dagen Spotify streamen handig is weet ik niet, maar anders download je toch wat MP3's, of neem je een maandje Spotify Premium, dan kun je ook offline luisteren.
Ik ben juist zo blij met een tijdje zonder al dat spul. Als ik alleen ga verwacht het gezin wel dat ik een beetje contact onderhoud. Dus stuur ik 's avonds als ik weer veilig aangekomen ben even een appje. De rest van de dag is de telefoon uit, zodat ik hem ook niet vaak hoef op te laden.
De mogelijkheid van internet toegang in Europa tegen normaal tarief is wel erg fijn.
ngkroon schreef:
di 20 mar, 2018 12:57
Bedoel je Nice? In de meeste landen van Europa geldt sinds 15 juni 2017 het Nederlandse tarief. Dus wat je in NL kan met je telefoon kan je in Frankrijk ook.
Ik bedoel inderdaad Nice! Ik heb deze regelgeving even gemist denk ik, oeps! Ga er even naar kijken. Oeps
BenWelkor schreef:
di 20 mar, 2018 11:50
Daarnaast wil ik muziek kunnen blijven streamen tijdens het fietsen (Spotify).
Vind het in Nederland ook wel fijn om muziek op te hebben in 1 oor tijdens het fietsen. In het buitenland hoor ik liever beter wat er om me heen gebeurt, en beperk ik de muziek tot momenten waarop ik niet op de fiets zit.
BenWelkor schreef:
di 20 mar, 2018 17:07
ngkroon schreef:
di 20 mar, 2018 12:57
Ik bedoel inderdaad Nice! Ik heb deze regelgeving even gemist denk ik, oeps! Ga er even naar kijken. Oeps
Dan weet u vast ook niet dat het in Frankrijk sinds 1 juli 2015 ook voor fietsers verboden is om met oordopjes in rond te fietsen, luisterend naar muziek.
ijsbrand schreef:
di 20 mar, 2018 18:31
Dan weet u vast ook niet dat het in Frankrijk sinds 1 juli 2015 ook voor fietsers verboden is om met oordopjes in rond te fietsen, luisterend naar muziek.
Hij heeft het toch niet over oordopjes gehad? Waarschijnlijk gebruikt hij gewoon zijn telefoon als ghettoblaster zodat heel Frankrijk mee kan genieten.