Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstocht Europa 2019 - Forum Wereldfietser

Fietstocht Europa 2019

In 2019 ben ik van plan een tocht door Europa te gaan fietsen voor een periode van 2 tot maximaal 3 maanden. De route kan nog vele kanten op zoals een "rondje Ierland" maar de richting op waar de zon zich het meest laat zien trekt mij wel het meest. Behalve naar het koude noorden zoals de Noordkaap kunnen we alle kanten op. Logeren bij de boer, vrienden op de fiets, op een camping en bij slecht weer een keer een B&B heeft de voorkeur. Voornamelijk low budget dus ook je eigen potje koken. Ik ben een man van 61 jaar, woon in West-Brabant en ben actief als Paramedisch Fitnessinstructeur. De fietstocht is er om te genieten, niet om te presteren. Mijn motto is "nooit meer haast" . Een dag ergens langer blijven om de omgeving te verkennen moet dus kunnen. Indien mogelijk wil ik ook aansluiten bij een groep fietsers met vergelijkbare plannen. Heb je interesse laat me dat dan weten en in een goed gesprek kunnen we onze ideeën uitwisselen. Mogelijk vloeit daar een fantastische ervaring uit voort. Reacties zie ik graag tegemoet. Met sportieve groeten, Peter.
Beste Peet, van de route die jij in 2019 wilt fietsen, heb ik al ca 80% getoerd, maar daarom niet getreurd. IK zou dit jaar graag (nog) eens langs de westkust van Schotland willen toeren. bv schiereiland Sky, en van daar de Buiten Hebriden op, evt. verder de westkust langs richting Ullapool, Thurso, Aberdeen. Ik kan geen 2-3 mnd weg; dat zullen 2, max. 3 weken zijn. Benieuwd wat ik reeds gedaan heb? kijk dan even op fritsnijhof.waarbenjij.nu. Hoor graag van je. sportieve groet, Frits
Hallo Fredrerik,
Bedankt voor je reactie. In 2018 ben ik niet in de gelegenheid om te fietsen i.v.m. werkzaamheden. Mijn fietstocht staat gepland voor 2019. Ik houd de maanden april t/m juni daarvoor vrij. Op basis van informatie die ik lees, krijg etc. veranderen mijn ideeën en plannen nog steeds. Op dit moment denk ik na over een start vanuit Malaga in Spanje terug naar Nederland waarbij meerdere reeds beschreven routes een optie zijn.
Ik zal je logboek doorlezen en doe daar mogelijk ook weer nieuwe ideeën op. Met sportieve groeten, Peter
hallo Peter,

wat een goed idee. Ook je motto. Ivm werk en studie denk ik vanaf maart tijd te kunnen plannen. Vrij en vervanging regelen bij werkgever en collega's. En nu de tijd benutten om materiaal te testen en voor te bereiden. In mijn geval dan. Ben eveneens een liefhebber van basic en low budget. Ben geen vliegfan. Doel is van minder belang dan onderweg zijn. Ben vrouw, 50+, NH. wellicht de interesses eens nader naast elkaar leggen?
tot zover,

grtz, JC
Hallo Johan Chris,
Ik heb een e-mail gestuurd maar mogelijk is deze niet aangekomen.
Laat me even weten
groeten,
Peter