In 2019 ben ik van plan een tocht door Europa te gaan fietsen voor een periode van 2 tot maximaal 3 maanden. De route kan nog vele kanten op zoals een "rondje Ierland" maar de richting op waar de zon zich het meest laat zien trekt mij wel het meest. Behalve naar het koude noorden zoals de Noordkaap kunnen we alle kanten op. Logeren bij de boer, vrienden op de fiets, op een camping en bij slecht weer een keer een B&B heeft de voorkeur. Voornamelijk low budget dus ook je eigen potje koken. Ik ben een man van 61 jaar, woon in West-Brabant en ben actief als Paramedisch Fitnessinstructeur. De fietstocht is er om te genieten, niet om te presteren. Mijn motto is "nooit meer haast" . Een dag ergens langer blijven om de omgeving te verkennen moet dus kunnen. Indien mogelijk wil ik ook aansluiten bij een groep fietsers met vergelijkbare plannen. Heb je interesse laat me dat dan weten en in een goed gesprek kunnen we onze ideeën uitwisselen. Mogelijk vloeit daar een fantastische ervaring uit voort. Reacties zie ik graag tegemoet. Met sportieve groeten, Peter.