Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gezocht GPS tracks 'fietsen naar Assisi' uit Op Pad 2015(?) - Forum Wereldfietser

Gezocht GPS tracks 'fietsen naar Assisi' uit Op Pad 2015(?)

Op de website van het inmiddels ter ziele gegane blad 'Op Pad' van de ANWB staat een globale beschrijving van een fietstocht van Domodossola naar Assisi: http://www.oppad.nl/?bestemming=fietsen ... isi-italie
Een link in het artikel verwijst naar GPS bestanden, maar die link werkt niet meer. Is iemand nog in het bezit van deze bestanden? Of heeft iemand die route ooit gefietst? Alle info is welkom. Alvast bedankt daarvoor!
Die tocht heb ik gefietst en ik ben ook de auteur van deze reportage in Op Pad. Wanneer ik tijd en zin heb, ga ik dit verhaal op mijn eigen website zetten. Een overzichtskaartje en een stuk of wat foto's staan al online. Ik heb er nu nu ook een link naar de gps-tracks bijgezet.
keesswart schreef:
zo 07 jan, 2018 10:30
Die tocht heb ik gefietst en ik ben ook de auteur van deze reportage in Op Pad. Wanneer ik tijd en zin heb, ga ik dit verhaal op mijn eigen website zetten. Een overzichtskaartje en een stuk of wat foto's staan al online. Ik heb er nu nu ook een link naar de gps-tracks bijgezet.
Ziet er super uit! ik gebruik je tracks ook graag voor mijn volgende fietsreis. Merci!