Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avontuurlijk fietsmaatje gezocht om komende zomer (juni-juli) Europa mee te ontdekken! - Forum Wereldfietser

Avontuurlijk fietsmaatje gezocht om komende zomer (juni-juli) Europa mee te ontdekken!

Hoi allemaal!

Ik ben Suzanne (29jr) en wil komende zomer mijn eerste langere fietsreis gaan maken waarbij ik weer een mooi stukje van de wereld wil ontdekken. Ik heb zes weken in de maanden juni-juli vrij. Afgelopen jaar heb ik een week door Nederland gefietst en dit beviel me super.

Ik zoek een tof fietsmaatje tussen de 25-45jr die ook het avontuur wil opzoeken en flexibel is. Reisafstand ongeveer 80km per dag. Fietsen maar ook gave dingen zien en beleven. Het lijkt me tof om te kamperen en af en toe een keer een hotelletje indien we willen.

Route is bespreekbaar, zit nu te denken aan start in NL en dan richting duitsland/zwitserland. Maar verder weg en starten in een ander land is ook zeker bespreekbaar

Wie ben ik? Ik ben ondernemend, enthousiast, sportief, extravert, sociaal en reislustig. Werk als adviseur in de zorg en houd van een feestje en gezelligheid. Inmiddels al vele landen in Azië gezien en enkele in zuid Amerika dus het reizen en avontuur is mij niet nieuw. Wel de eerste keer per fiets :)

Lijkt het je iets dan hoor ik graag van je!

Groet Suzanne
Hoi Suzanne. Ik heb dezelfde periode vrij en wil van 13 juni tm 17 juli ongeveer fietsen en kamperen van Vancover naar San Francisco. Alleen als ik een gunstige ticket kan kopen anders was ik ook van plan om in Europa te fietsen.Ik ben wel al 51 ouder dan gewenst..maar misschien kunnen we een gedeelte samen fietsen. Heb wel al fiets en reiservaring. Ik woon in Amsterdam.
Hoi Suzanne,

Hoewel ik nog niet echt een periode of route bedacht had voor mijn vakantie, en eigenlijk ook niet zeker weet of ik dan wel kan, wil ik toch reageren.
Ik heb tot nu toe altijd solo gefietst en mij dit op zich goed beviel, zat ik er laatst over te denken om is een keer samen met iemand te fietsen. Voor de verandering ;)

Ik heb tot nu toe vooral binnen Europa gereisd, en de laatste jaren voornamelijk met de fiets (richting Barcelona, rondje Denemarken, Duistland en een beetje Tsjechie).

Als je zin hebt om een keer ideeën te spuien en/of is een keer een rondje te fietsen, hoor ik het wel!

Groet, Thijs (28)
Helaas heb ik mn plannen voor het komende jaar ivm een knieblessure moeten wijzigen :( . De fietsreis verplaats ik daarmee naar een later moment in de toekomst zodat ik goed kan herstellen.
.
Hei Suzanne, hoe gaat het intussen met je knie? Misschien als die aan de beter hand is, heb je interesse om na de zomer van 2018 een drie-vier weken off road met mij mee te fietsen?

Ik dacht aan een van deze routes
Oregon 25 dagen
http://www.bikepacking.com/routes/oregon-timber-trail/
OF
Canyon route van Las Vegas naar Durango
http://www.bikepacking.com/routes/plateau-passage/
OF
Kirgizie 20 dagen
www.bikepacking.com/routes/tian-shan-tr ... yrgyzstan/

Ik ben Tine, 36 jaar uit Antwerpen - Belgie. Ik heb al veel fietsreizen gemaakt. Mijn belangrijkste moto is dat het leuk moet blijven! Off road fiets ik 60-80km per dag. In Europa heb ik al een vijftiental fietsreizen gemaakt, daarom dat ik liever buiten Europa ga.
Groetjes, en laat gerust iets weten, Tine