Additionally, paste this code immediately after the opening tag: ervaring fietshuur bij bike2malaga - Forum Wereldfietser

ervaring fietshuur bij bike2malaga

Heeft iemand ervaring met fietshuur (trekkingfiets) bij bike2malaga in Malaga?
Uitgangspunt is huur van fiets voor 2 weken, voor rondje Andalusie in maart 2018.
Bijvoorbeeld: was fiets in goede conditie, goede banden, goed afgesteld etc?
Beste,
Heel goed ervaring met Bike2malaga .
In november een mtb gehuurd bij Bike2malaga voor een trektocht van 1 week door Andalusie.
Mits een kleine meerprijs monteren ze een bagagedrager op je fiets.
De fietsen zijn in degelijke staat. de specificaties van de fietsen staan op hun website.
Ook de communicatie via email gaat heel vlot in het engels.
Ik ken niet de staat van hun trekkingfietsen maar ben wel in hun winkel geweest en die ziet er heel professioneel uit.
Een aanrader

groeten

Jan
Mijn ervaring (februari 2016) was goed, geen trekkingfiets maar mountainbike gehuurd. Fiets was prima, goed onderhouden en ze willen je graag helpen. Helpen je met alle extra's om goed op pad te gaan, soms voor kleine extra kosten. Communiceren in Engels gaat ook prima en soms ook kans op een Nederlander die je te woord staat.

En ondanks dat de fiets schoon ingeleverd moest worden, werd mijn aanbod om de fiets nog even schoon te maken toen ik hem inleverde afgeslagen. Terwijl het duidelijk te zien was dat ik niet alleen op het asfalt had gereden :lol:
Dank jullie wel voor je reactie. Ik heb inmiddels een fiets bij Bike2Malaga gereserveerd voor de laatste 2 weken van maart,om een rondje Andalusie te gaan fietsen. Communicatie per email verloopt soepel. Ik laat naderhand mijn bevindingen wel weten.
Groet, Guus
guusonderweg schreef:Dank jullie wel voor je reactie. Ik heb inmiddels een fiets bij Bike2Malaga gereserveerd voor de laatste 2 weken van maart,om een rondje Andalusie te gaan fietsen. Communicatie per email verloopt soepel. Ik laat naderhand mijn bevindingen wel weten.
Groet, Guus
Goed idee. Zijn dan jouw overnachtingingen geregeld of wordt het wel een kampeer trektocht ?
jumbo schreef:
guusonderweg schreef:Dank jullie wel voor je reactie. Ik heb inmiddels een fiets bij Bike2Malaga gereserveerd voor de laatste 2 weken van maart,om een rondje Andalusie te gaan fietsen. Communicatie per email verloopt soepel. Ik laat naderhand mijn bevindingen wel weten.
Groet, Guus
Goed idee. Zijn dan jouw overnachtingingen geregeld of wordt het wel een kampeer trektocht ?
Ik ga deze keer proberen te overnachten in hostals etc. Omdat ik mijn eigen fiets niet meeneem en dus een fiets huur, (waar geen lowriders op zitten) is het lastig om kampeerspullen mee te nemen, denk ik. Bovendien zal het in maart 's-nachts ook nog wel fris zijn, als je wat hoger zit. Ik ga op de bonnefooi, er blijken nog al wat overnachtingsmogelijkheden te zijn, als ik wat blogs lees. Ik gebruik het boekje Onbegrensd fietsen naar Andalusie van Benjaminse.