Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatje Canada zomer 2018 - Forum Wereldfietser

Fietsmaatje Canada zomer 2018

Volgend jaar zomer ben ik van plan Canada per fiets te gaan verkennen. Ik van plan in het westen te beginnen en een nog te plannen GPS route naar het oosten te volgen, waarschijnlijk een gedeelte van ´´the great trail´´. Ik wil graag begin juli vertrekken (staat nog niet vast) en houdt er van om te kamperen en af en toe een ´´warm showers´´ host te zoeken of een B&B als het erg slecht weer is.

Vorig jaar ben ik van Amsterdam naar Sicilië gefietst en dit is mij zeer goed bevallen. Ik fietste 80 a 90 km per dag en heb gedurende deze reis ook een paragliding cursus gedaan en als vrijwilliger op een aantal community farms gewerkt. Wat ik fantastisch vond omdat je dan naast de prachtige natuur die je op de fiets aanschouwt ook de locals en hun cultuur (Echt Italiaans eten!) beter leert kennen.

Voor deze reis ben ik op zoek naar een fietsmaatje M/V tussen de 20 en 40 (ben zelf 29). Die ook Canada wil verkennen op de fiets, zich niet druk maakt waar de slaapplaats morgen is en er eetbaarder uitziet voor de beren dan ik :wink: . Reageer of PM mij gerust mocht je hier evenveel zin in hebben als ik! Dan kunnen we eens kijken of het ons leukt lijkt om een gezamenlijk een fietstocht te maken.

Tips over Canada zijn ook altijd welkom.

Erik
hallo
ik ben ook van plan om te fietsen en dan te starten in canada (Vancouver) en dan naar beneden te fietsen. Misschien kunnen we samen opstarten, ik voldoe niet aan de leeftijd ben 51 en dus geen smakelijk hapje voor de beren maar dat is in mijn geval dan weer weer gunstig..mijn startplannen zijn ook eerder half juni. laat maar een reactie achter. groet
yvn schreef:
di 02 jan, 2018 13:06
hallo
ik ben ook van plan om te fietsen en dan te starten in canada (Vancouver) en dan naar beneden te fietsen. Misschien kunnen we samen opstarten, ik voldoe niet aan de leeftijd ben 51 en dus geen smakelijk hapje voor de beren maar dat is in mijn geval dan weer weer gunstig..mijn startplannen zijn ook eerder half juni. laat maar een reactie achter. groet
Hi, ik heb helaas nog verplichtingen tot eind juni. Dus kan niet eerder vertrekken. In iedergeval veel succes met de reis!
Hallo Erik,

Ik ben Yarik, 23 jaar en wil ook in juli en augustus gaan fietsen.
Ik was van plan om met twee vrienden naar Istanbul te gaan fietsen, maar het ziet er naar uit dat dat niet meer doorgaat. Ben nu dus op zoek naar een vervangende fiets reis.

Ik ben vorig jaar in mijn eentje naar Rome gefietst en dat was top, maar wil nu toch liever met iemand samen gaan. Jouw laatste reactie hier was al weer twee maanden geleden, dus ik vroeg mij af of je nog steeds op zoek bent?

Yarik

ps. Ik ben een zeer smakelijk berenhapje!
Hey Yarik,

Tof dat je ook naar Rome bent gefietst.
Ik ben nog steeds opzoek en ben al een stuk verder met het plannen. Ik vlieg begin juli naar Vancouver om vanaf daar de great trail te starten. Als deze de great divide mountain bike route kruist neem ik die afslag naar het zuiden. Deze route loopt van Canada tot aan Mexico. Ik volg hem tot aan Denver waarvandaan ik eind september weer terug vlieg.

Als je geïnteresseerd bent om (gedeelte) mee te fietsen kan je me altijd een pm sturen!