Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reizen is [...] de kortste en de leerzaamste omweg naar jezelf. - Forum Wereldfietser

Reizen is [...] de kortste en de leerzaamste omweg naar jezelf.

"Reizen is [...] de kortste en de leerzaamste omweg naar jezelf." - Jan Brokken.

Afbeelding
Wellicht een mooi en goed boek
Maar dit lijkt mij toch echt reclame.

Andere rubriek!
dik5 schreef:Wellicht een mooi en goed boek
Maar dit lijkt mij toch echt reclame.
Nee hoor. Verplichte literatuur voor eenieder die naar de Baltische staten gaat, zoal TS.
Precies, Peter Molog.

Ik bedrijf hier beslist geen reclame, dik5. Ik heb hier geen enkel commercieel belang bij.
milko schreef:Precies, Peter Molog.
Ik bedrijf hier beslist geen reclame, dik5. Ik heb hier geen enkel commercieel belang bij.
Dan doe even een klein beetje moeite en schrijf er een stukje bij over hoe je het boek vond.

Het alleen dumpen van een link wordt op internet altijd en nog steeds minder gewaardeerd.

Of iets reclame is, is denk ik alleen afhankelijk van de uiting zelf, niet van de bron. Als ik hier een plaatje neerzet van Ortliebtassen met een tekst er boven "Ortliebtassen, de droge weg door de regen!" dan lijkt me dat ook reclame.

Als je er iets bij schrijft is het een recensie, en dat is al heel iets anders.
Ok, Leon. Misschien was ik iets te voorbarig. Ik ben er nl net in begonnen. Die recensie houdt men dan nog te goed.
En als het een link was, had ik er nog wat aan :wink:
Ik zou je die graag verstrekken, travelmaster. Maar ik wil me niet nogmaals vergalopperen :wink:
Ik las dit boek in 2011, en had er toen wel iets over te zeggen.

Overigens komt mijn favoriete citaat over reizen uit Onzichtbare steden van Italo Calvino.
Een reiziger herkent het weinige dat van hem is door het vele te ontdekken dat hij niet gehad heeft en nooit zal hebben.
Werd ook geboeklogd, ooit.
Fantastische schrijver overigens!