Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Trappen - Forum Wereldfietser

Trappen

Prachtige documentaire over fietsers in Amsterdam, gefilmd vanaf de fiets: https://www.npo.nl/2doc-trappen/07-11-2017/KN_1694089
Voor Amsterdammers zeer herkenbaar.
Ik heb dit gisteravond op TV gezien, althans de eerste 5 minuten. Mooie beelden van veel fietsers. Toen was er nog steeds niets gezegd. Weet iemand of er daarna wel iets gezegd is en wat?
Leon schreef:Weet iemand of er daarna wel iets gezegd is en wat?
Ja er is wat gezegd. Ik zal het vanavond even voor je transcriberen :wink: .
Mooi gemaakt zeer goede indruk. Wat mij opviel weinig electrische fietsen.
Echt extreem saai. Zo ongeveer 90% kijken naar fietsende mensen in Amsterdam. Één van de slechtste documentaires die ik heb gezien
Erg leuk om te zien, dank voor de link :)
Ik vond het interessant om te zien, dus ook bedankt om de link... Spijtig dat er nog in gesproken werd, maar gezien deze reactie
Gaanmetdiebanaan schreef:Echt extreem saai. Zo ongeveer 90% kijken naar fietsende mensen in Amsterdam. Één van de slechtste documentaires die ik heb gezien
begrijp ik dat wel. Het is wel treffend hoe de maker in de gesprekken (en keuze van de geïnterviewden) in één keer veel minder objectief wordt..
bdr schreef:Ik vond het interessant om te zien, dus ook bedankt om de link... Spijtig dat er nog in gesproken werd, maar gezien deze reactie
Gaanmetdiebanaan schreef:Echt extreem saai. Zo ongeveer 90% kijken naar fietsende mensen in Amsterdam. Één van de slechtste documentaires die ik heb gezien
begrijp ik dat wel. Het is wel treffend hoe de maker in de gesprekken (en keuze van de geïnterviewden) in één keer veel minder objectief wordt..
{beroepsfotograaf aan}Denk je dat beelden, al dan niet met geluid, objectief zijn?[beroepsfotograaf uit}
Nee maar ik vond de beelden interessanter en genuanceerder dan wat er gezegd werd. Als hij zelf aan het woord kwam was helemaal 100% pro fietser (interactie met politieagent, interactie bij scooter-fietser ongeval...)

Ik ben benieuwd hoe er binnen 20 jaar naar deze documentaire gekeken wordt want ik vind het wel een bijzonder tijdsdocument.