Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenote gezocht november 2017 Thailand - Forum Wereldfietser

Reisgenote gezocht november 2017 Thailand

Hoi Wereld Fietsers

In November wil ik 3 weken naar Thailand om de midden Thailand route te fietsen vanuit Bangkok naar het zuiden deels langs de zee. Wil dit doen via AWOL.

Wie heeft er zin om ( een deel ) mee te fietsen ?
Ik heb ruime fiets vakantie ervaring en ben eerder in Zuid Thailand geweest. Heerlijk land met relaxte mensen en lekker eten.
Voor mij is fietsen geen sport prestatie maar een leuke manier om een land en cultuur te ontdekken en onderweg te genieten.
Ik denk aan 60-80 km per dag.

groeten Irene
Hoy ,JIj zoekt een reisgenote voor Thailand . Ik neem aan een vrouw , Ik ben man van 64 vitaal en fit en nu ik meer tijd heb wil ik graag van jou soort reizen maken . Ik heb buiten dat ik eens naar santiago de compastello gefietst heb niet veel ervaring met zulke fiets routes. Maar mijn plan is om mensen te leren kennen en me ergens te kunnen aansluiten bij fietsgezelschappen die deze meerdaagse fietsroutes doen . Ook in europa. Graag wil ik eens met jou via email of telefoon praten. Je hebt aan mij in ieder geval positief gezellig gezelschap. Mijn email ;no-nonsensman@ziggo.nl
Hallo Irene,

Heb je al een Fietsmaatje gevonden voor november? Ik ben geen vrouw, maar zoek ook wat fietsgezelschap in deze maand in Thailand (evt Laos/Vietnam). Heb je interesse om een stuk samen op te fietsen?

Groetjes, balt van Berkel (zie ook Facebook onder deze naam), 47 jaar.