Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Is een mogelijkheid, maar de bediening van je phone is slecht (zoniet onmogelijk)peter de rijk schreef:...smartphone....waterdicht beschermhoesje op je stuur (van Topeak)...
Hoe bedoel je? Het scherm van je telefoon is gewoon door het hoesje heen te bedienen. Bij mijn Huawei lukt het nu zelfs als het regent (met de Motorola die ik eerst had moest ik het hoesje eerst droogvegen).Tom vds schreef:Is een mogelijkheid, maar de bediening van je phone is slecht (zoniet onmogelijk)peter de rijk schreef:...smartphone....waterdicht beschermhoesje op je stuur (van Topeak)...![]()
Groet, Tom.
Ja, aanzetten gaat niet als je de vingerafdrukscanner gebruikt, daarom zet ik de periode dat de telefoon niet om vingerafdruk of pincode/wachtwoord vraagt tijdens het fietsen op 30 minuten. Dan hoef je maar eens per half uur het scherm even aan te zetten om te voorkomen dat je opnieuw je pincode of wachtwoord moet invoeren. Een pincode is verder makkelijker in te toetsen dan een wachtwoord (cijfers zijn veel groter dan toetsenbordletters).Tom vds schreef:Omdat navigatie op de telefoon nogal wat batterij capaciteit kost, schakel ik het toestel zoveel mogelijk uit.
Aanzetten gaat dan weer niet met de vinger-afdruk sensor. Dan ook weer de kleine toetsen die het niet makkelijk maken om het toestel te activeren middels het paswoord.