Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ladakh/ Zanskar en rest van India... - Forum Wereldfietser

Ladakh/ Zanskar en rest van India...

Hallo,

van eind oktober t/m half/ begin maart. ben ik van plan rond te fietsen in India. Las net zeer prikkelende verhalen van de route Manali-Leh door de Himalaya/ Klein Tibet en kreeg meteen de kriebels. Ben echter nog geen bijzonder ervaren werelfdfietser en hoor bovendien dat het ontraden wordt alleen te fietsen in deze gebieden. Wie is er rond die tijd ook in India om een stukje mee te rijden? Wellicht een idee ook om vanuit Leh weer het vliegtuig terug te nemen naar Delhi. Is een tamelijk zware route nl. Mede daarom zoek ik ook reisgenoten.
Zie ook mijn website, over de fietstocht voor het goede doel (Stichting Klein Verzet): www.christopherbaan.nl

Volgens mij begint het seizoen voor de trip naar Leh als de passen sneeuwvrij zijn, meestal ergens in juni tot ergens in september. Heb de route zelf niet gereden, Marco Meijerink deze zomer wel.

Tja... las idd ook net op de website van SNP, waar ik mijn idee vandaan had, dat de reis alleen half juni tot half juli te maken is... Jammer. Desondanks blijft mijn andere verzoek geldig: nl. voor enthousiaste fiets- maar ook cultuurliefhebbers die in deze periode in India zijn. Vooral Noord-India (rond Varanasi/ Delhi), Rajastan of ergens rond de westkust.
Laat het me weten als je in de buurt zit!