Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon S26.0 Rohloff - Forum Wereldfietser

Avaghon S26.0 Rohloff

Terug gevonden. In de buurt, ongeschonden gelukkig. En nu op vier hoog :-)

Helaas niet in gezelschap van een blauwe Santos....

Eerdere tekst niet meer van toepassing :-)
Het moet niet gekker worden. Balen zeg.
Wat een drama, heb je aangifte gedaan ? Had het frame een uniek nummer ? Had je een verzekering afgesloten ? Er is, naar mijn idee maar een kleine groep gebruikers van zo'n fiets. In een bewoners fietsenstalling zal toch bekend zijn wie een sleutel heeft, dus zou ik iedereen benaderen die een sleutel heeft en flink gaan speuren wat er gebeurd is tussen moment stalling en moment ontdekking van diefstal. Ga je foto's ophangen en breed uitzetten dat dit gebeurd is ?
Ik zal voor de statistieken zeker aangifte doen, zo even m'n DigiD gegevens erbij zoeken om dat te doen. Heb ook Rohloff al gemaild.

Verzekerd was'ie niet, als gebruikt frame gekocht en met gebruikte onderdelen opgebouwd.

Framenummer moet ik nog even achteraan, Bike4Travel waar ik het frame kocht al gebeld ervoor. Heb dat nog ergens diep in de administratie verborgen nog wel liggen.

Komt zeker een printje van de vermissing in de fietsenstalling te hangen ja.

Terwijl ik dacht eeeven een weekendje te gaan fietsen en m'n tassen en tentje erop te gaan hangen.... :(
Daarom nooit een dure fiets in een gemeenschappelijke stalling zetten :x

M'n oma woont in een seniorenflat met een gemeenschappelijke berging waarvan alleen de bewoners (ouderen) de sleutel hebben. Toch verdwijnt daar ook vanalles. Van electrische fietsen tot scooters.

En staat je fiets in een gemeenschappelijke berging dan valt de fiets geloof ik ook niet onder je inboedelverzekering.
Kwam ook nog een gestolen Santos tegen op Facebook en Marktplaats:

Gestolen! Santos Travelmaster 2.6
http://link.marktplaats.nl/m1171403120
Dennis1987 schreef:Daarom nooit een dure fiets in een gemeenschappelijke stalling zetten :x
Is wat voor te zeggen, maar bij gebrek aan persoonlijke berging staat 'ie dan in de woonkamer danwel slaapkamers op vier hoog zonder lift. Dan gebruik ik'm ook veel minder.

En tsja, het is ook een gebruiksvoorwerp waarbij ik in bepaalde mate de medemens graag wil vertrouwen om 'm te laten staan. Op vakantie wil ik ook een supermarkt in kunnen lopen zonder zicht erop te hebben. Thuis heb ik een stationsfiets annex boodschappenfiets, dus daar zul je mijn fiets nooit kunnen vinden.
Dennis1987 schreef: En staat je fiets in een gemeenschappelijke berging dan valt de fiets geloof ik ook niet onder je inboedelverzekering.
Klopt inderdaad.