Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat had ik ook.Leon schreef:Haha, ik heb net ontdekt dat ik mezelf een plusje kan geven
Kom op Eric, met de inhoudelijke bijdragen van 'sommige forumleden' die meer plusjes hebben verzameld dan jij, is niets mis. Die plusjes kunnen pas sinds de afgelopen winter worden gegeven, dus delen door het totaal aantal berichten heeft geen enkel nut. Ook ik haal niet mijn levensgeluk uit dit forum en beschouw een plusje als een simpel gebaar van waardering zonder daar veel betekenis aan te hechten. Het is hier geen Idols-competitie of fietsburgemeester-van-Amsterdam-verkiezingEric Schuijt schreef:Felix, je hebt gelijk. Voor sommigen forumleden speelt (gezien het aantal berichten ) hun sociale leven zich af of dit forum en dat geeft een scheef beeld over hun inhoudelijke bijdrage.
Of je zou het aantal plusjes moeten delen door het aantal berichten.
(En eh, het is mij eerlijk gezegd nooit opgevallen dat je plusjes kon geven of krijgen. Misschien omdat ik ze nooit kreeg/krijg , maar ja, mijn levensgeluk en levensvreugde is niet van dit forum afhankelijk, dus vandaar ik daar nooit op heb gelet)
Dan toch meer van de Franse apotheken. In elk dorp.Eric op de Fiets schreef:Het lijkt wel een reclame topic voor plus...https://www.plus.nl/