Op zondag 16 maart j.l., omstreeks 17:30 uur, is bij winkelcentrum Kranshof aan de Binnenhoek in Tiel de volgende Santos 4.29 reisfiets gestolen:

Afbeelding

Santos reisfiets op basis van een 4.29 mountainbikeframe.
Framenummer A4E08396.
Zwart (mat) met blauwe accenten in de vorm van de beide naven, de voorlamp en de opschriften.
Blauwe Rohloff naaf en riemaandrijving. (Serienummer 205082)
Blauwe Son naafdynamo en Son Edelux koplamp.
Vaste voorvork, zwarte spatborden.
Voorzien van tassendragersystemen, zowel achter als voor.

Van deze diefstal is meteen aangifte gedaan bij de politie in Tiel onder Poces-verbaalnummer: PL0600-2017137989.
Op en aan de fiets zaten een flink aantal accessoires, waarvan de meeste details ook uitgebreid bij de aangifte zijn vermeld.
Mocht men e.e.a. inmiddels niet verwijderd hebben, dan gelden zeker de volgende, 100% unieke en (deels) voor iedereen te herkennen kenmerken:

Op de voor en achterdrager is extra bescherming tegen beschadiging door de tassen aangebracht, doordat stukken luchtslang met tie-wraps over de spijlen zijn bevestigd. (zie ook de foto.)
Behalve 2 bidonhouders tussen de framedriehoek, is nog een extra z.g.n. Petfleshouder onder de onderbuis gemonteerd. (was op de foto nog niet gemonteerd.)
(Het frame van een 4.29 heeft hier standaard geen bevestigingspunten voor !)
Achterlicht (op batterijen) is expres verkeerd om gemonteerd. (LED-deel onder reflectordeel en schakelaar zit daardoor aan de onderkant.)
ANTUSI 3-in-1 USB Rechargeable Bicycle Rear Light / Remote Control Alarm / Smart Bell
onder het zadel gemonteerd. (Alarm werkte helaas net even niet.)
(En er is meer, maar het lijkt mij niet handig om echt alles helemaal "publiek" uit te dragen.

Mocht iemand deze fiets (of onderdelen) onverwijld signaleren, neem dan a.u.b. rechtstreeks contact op met de politie (in Tiel) en/of mail naar Cornelca@xs4all.nl.
Ik heb hier zeker €250,- beloning voor over ! (Misschien een schijntje, maar ik vind dat je diefstal ook weer niet moet stimuleren/subsidiëren.)

Hopelijk levert dit nog wat op, maar ik ben eigenlijk bang dat de fiets ergens naar het verre .......... is ontvoerd.
Dus, mocht iemand hem op vakantie ergens signaleren ...., mijn dank zal dan ongetwijfeld nog groter zijn !