Een idee van mij is om vanaf ongeveer 15 juli te gaan fietsen van Gdansk naar Wenen en misschien nog wel wat verder langs de EV9 (Eurovelo 9, Baltic to Adriatic)
Mijn route ziet er ongeveer zo uit die ik bij elkaar geknipt en geplakt heb
Gdansk - Wenen is ongeveer 1300km en dat is met 80km/dag prima te doen (16-17 dagen). Echter ben ik niet iemand die elke dag in het zadel wil zitten maar ook wel eens in een stad(je) wil blijven plakken voor een dag of 2 om rond te kijken, wat te socializen, fietsen in de stad zelf, etc. Ik ga in totaal zo'n 4 weken op pad, maar zal daar dus ongeveer de helft van in het zadel zitten en de helft spenderen om te ontspannen / ontdekken ter plekke.
Wat over mijzelf:
* Man
* 29
* Tilburg
* Zoekt graag avontuur op
* Spreekt Duits (gevorderd), Engels
* Sociaal
* niet vies van wildkamperen, CouchSurfing, WarmShowers, etc.
Wie heeft er zin om (een stuk) mee te fietsen?
Mijn route ziet er ongeveer zo uit die ik bij elkaar geknipt en geplakt heb

Gdansk - Wenen is ongeveer 1300km en dat is met 80km/dag prima te doen (16-17 dagen). Echter ben ik niet iemand die elke dag in het zadel wil zitten maar ook wel eens in een stad(je) wil blijven plakken voor een dag of 2 om rond te kijken, wat te socializen, fietsen in de stad zelf, etc. Ik ga in totaal zo'n 4 weken op pad, maar zal daar dus ongeveer de helft van in het zadel zitten en de helft spenderen om te ontspannen / ontdekken ter plekke.
Wat over mijzelf:
* Man
* 29
* Tilburg
* Zoekt graag avontuur op
* Spreekt Duits (gevorderd), Engels
* Sociaal
* niet vies van wildkamperen, CouchSurfing, WarmShowers, etc.
Wie heeft er zin om (een stuk) mee te fietsen?