Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Noord Engeland - Forum Wereldfietser

Noord Engeland

Dit voorjaarjaar wil ik ongeveer 14 dagen gaan fietsen in noord Engeland. Plan is nog niet kompleet maar ik denk vanuit Newcastle naar de westkust Reiversroute / Hadrianus cycleroute langs de kust naar het zuiden en op de een of andere manier weer naar de oostkant, een mooie fietsroute of trein, weer en omstandigheden afhankelijk.
Uiteraard kunnen we hier nog het een en ander aan veranderen.
Ik ben vakantiefietser en niet meer dan 80 km per dag, absoluut geen prestatie fietser. het tentje mee maar misschien zo nu en dan een B&B. o.i.d.
Ik ben een man van dan 67 jaar en zoek een maatje dit keer (m/v), tot nu toe ging ik altijd op mijn eentje maar vorig jaar een "bijna ongeval" gehad en toen heb ik besloten in het vervolg toch maar niet meer alleen te gaan, en dat is misschien gezelliger ook.
Dag Aernout,
Ik heb je een email gestuurd.
Hallo Aernout,

Ik was ongeveer hetzelfde van plan begin juli. Vanuit Newcastle de Return C2C en terug de C2C-route. Ik ben alleen wat minder van het kamperen. Heb geen tent meer. Mijn fietsambities komen verder ongeveer overeen. Ben nu 63 en in juli een jaartje ouder.
Gert
Reis in het voorjaar naar noord engeland kan helaas niet doorgaan