Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsmaatjes gezocht in april/mei vakantie - Forum Wereldfietser

Fietsmaatjes gezocht in april/mei vakantie

Hallo, ik ben op zoek naar medefietsers voor een nog nader te bepalen route vanuit of door Nederland.
De etappes hoeven van mij niet superlang te zijn (lees ong. 50 km), samen koken, kamperen en evt. een stadje of museum bezoeken zijn kernwoorden.
Van te voren samenkomen om ideeen te spuien en een route te bepalen. Minimaal 4 personen en wat mij betreft geen max.
Ik ben zelf een vrouw van 51 en het lijkt mij het fijnst om met leeftijdgenoten te fietsen.
Ik ben werkzaam in het onderwijs dus gebonden aan schoolvakanties.
Ik zie reacties graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Saskia
Hoi Saskia,
Lijkt me leuk om in de meivakantie een paar dagen te gaan fietsen - zit zelf ook in het onderwijs. Kan me hier "samen koken, kamperen en evt. een stadje of museum bezoeken zijn kernwoorden." prima in vinden.

Echter eea zal voor mij afhangen van het weer, blijf dan graag in Nederland - nog genoeg niet gezien - en van de bulk correctiewerk die ik dan ongetwijfeld weer heb.

Oh ja, ben 48 dan 49 jaar. en woonachtig te Utrecht.
Hallo Inge

Leuk! Je bent de 2de (of 1ste, ik weet niet in welke volgorde ze binnen komen) en zit dus nu op 3 vrouwen. Als het er niet meer worden vind ik 3 ook prima.
Binnen nl fietsen is ook idd leuk. Heb ook een heleboel nog niet gezien. Ik wacht nog even verdere reacties af (ong. een week) en dan moeten we maar even iets plannen om bijelkaar te komen en te kijken of wij een paar dagen met elkaar willen fietsen.

Groetjes
Saskia
Dag,

Ik heb belangstelling, ben ook werkzaam in het onderwijs maar vraag me wel af wanneer jullie precies vakantie hebben.

Ik ben vrij in week 17 en in week 21. Matcht dat???

Gr.,
Sascha
Hallo Sascha

Leuk dat je reageert! Week 17 heb ik ook vakantie (week 16 ook overigens).
Er zijn tot nu toe 3 reacties. Dus we zijn met vier!
Ik zal iedereen even mailen en een datum plannen om elkaar te ontmoeten.

Groetjes
Saskia
Inge1 schreef:Hoi Saskia,
Lijkt me leuk om in de meivakantie een paar dagen te gaan fietsen - zit zelf ook in het onderwijs. Kan me hier "samen koken, kamperen en evt. een stadje of museum bezoeken zijn kernwoorden." prima in vinden.

Echter eea zal voor mij afhangen van het weer, blijf dan graag in Nederland - nog genoeg niet gezien - en van de bulk correctiewerk die ik dan ongetwijfeld weer heb.

Oh ja, ben 48 dan 49 jaar. en woonachtig te Utrecht.
Inge,
Vind je het ok om via reguliere mail te communiceren?
Mijn mailadres: saskia.keizer@planet.nl

Groetjes
Saskia
sdekkers1 schreef:Dag,

Ik heb belangstelling, ben ook werkzaam in het onderwijs maar vraag me wel af wanneer jullie precies vakantie hebben.

Gr.,
Sascha
Sascha

Vind het ok om via reguliere mail te communiceren?
Mijn mail adres: saskia,keizer@planet.nl
Is prima

i punt bakermans at casema punt nl
sdekkers1 schreef:Dag,

Gr.,
Sascha
Sascha

Ik heb inmiddels 3 andere belangstellenden. Wil jij mij mail op saskia punt keizer et planet punt nl of je nog belangstelling hebt, dan ga ik een uitnodiging uitsturen om elkaar te ontmoeten en plannen te maken.

Groetjes
Saskia