Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12 februari '17 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12 februari '17

Zondag 12 februari as. is natuurlijk weer het gebruikelijke rondje Groningen. Dit keer is er iets te kiezen. Dan is namelijk ook het 3e winterkampeerweekend voor de rondje Groningen fietsers.

Het plan is om zaterdagmorgen 11 februari te vertrekken van het NS station in Groningen. We fietsen over een mooie groene en autoluwe route naar camping Voscheheugte bij Mantinge. Zie www.voscheheugte.nl
Op de camping is een verwarmd sanitairgebouw en we kunnen gebruik maken van een verwarmde binnenruimte. Er is ook een eethuis bij de camping.
Zondagmorgen na het ontbijt fietsen we een andere mooie groene route terug naar Groningen.

Er kunnen maximaal ca. 15 fietsers mee. Voor de rondje Groningen fietsers: meld je vast aan als je meewilt. Vol = vol. Als er nog plek over is kunnen andere Wereldfietsers natuurlijk ook mee.
Meer informatie over route, vertrektijd ed. volgt later.

groet,
Frenk en Margo
Yes, klinkt heerlijk! Ik geef me hierbij opz

Paul
Wij geven ons ook op.

Ronnie en Linda
Ben er ook graag bij!
Ai, precies tijdens de Fiets en Wandelbeurs 2017 ...
Maar ik ga dan toch liever een weekend fietsen.. :D
Wim en ik gaan ook graag mee!
Wij willen ons graag hiervoor aanmelden.
Leuk! Nog nooit de combinatie winterfietsen met kamperen uitgeprobeerd. We zullen alvast met de (zowel mentale als materiële) voorbereiding beginnen!

Jesse en Liesbeth
Als het weer een beetje meewerkt gaan wij ook graag mee.
Heerlijk in een winters landschap, ook ik ga graag mee.
Met mij er bij is 15, tot dan,
Jos
Het gaat snel met de aanmeldingen voor het weekeinde.
we zitten al vol

op het gewone rondje is natuurlijk nog plaats genoeg
Hallo winterfietskampeerders,

We hebben een mooie route gemaakt in gpx voor het weekend. Die willen we graag naar jullie (deelnemers) mailen. Samen met andere informatie over het weekend. Van een paar deelnemers hebben we de mailadressen, maar van de meesten niet. Willen jullie je mailadres aan ons doorgeven via een pb?
Mailen is ook handig voor de laatste berichten tegen die tijd.

groet,
mede namens Geke,
Frenk en Margo
Hallo winterfietsers,
Er zijn 2 plaatsen vrijgekomen voor de kampeertocht aanstaand weekeinde.
Nog liefhebbers?
Margo en Frenk