Zondag 18 december is het weer Tubes and Coffee in Kiel Windeweer. Bijzondere fietsen, deels klassiek, demonstraties, en veel gepraat over fietsen, samen met andere liefhebbers. Zie www.m-gineering.nl voor programma en aanmelding.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:After leaving the motorway the extremely flat countryside provoked the age old jokes we love so well (see on Thursday who´ll be visiting on Saturday…).
Tubes + coffee 2016 :Friso* schreef:Ben ook benieuwd, misschien kan een aanwezige verslag doen..
Ik denk dat Marten lukraak een paar stukken buis aan elkaar heeft vastgebakken die hij verder toch nooit zou gaan gebruiken. Gewoon om de kijkers in de war en aan het speculeren te brengen.keesswart schreef:Sterker nog, die hele bottom bracket is een buitenbeentje. Daar zit vast een mooi verhaal achter.
Het schijnt met de reactie van een moderator (een voormalige voorzitter?) op dit bericht te maken te hebben.Georg schreef:Ook heb ik blijkbaar gemist dat hij niet meer op het forum wil verschijnen, daar zou ik wel meer van willen weten?
De term "fietsenboer" is zeker niet denigrerend bedoeld,want Marten,s kennis en grote bijdragen aan dit forum zijn onbetwist.Georg schreef:"Fietsenboer" vind ik in dit geval een denigrerende term voor iemand die, voor zover ik weet, bekend staat om uitgebreide technische kennis en kunde op fietsgebied.
Ook heb ik blijkbaar gemist dat hij niet meer op het forum wil verschijnen, daar zou ik wel meer van willen weten?