Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot fietstocht vanaf de Noordkaap naar Nederland 2017 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot fietstocht vanaf de Noordkaap naar Nederland 2017

In Juli en Augustus 2017 wil ik vanaf de Noordkaap naar huis fietsen. Ik heb ervaring met lange afstand fietsen. Afgelopen jaar heb ik b.v., samen met een fietsmaat, een reis gemaakt naar Rome en terug (4800 km). Mijn plan is om met een vliegtuig naar Hammerfest te vliegen en daar de pont naar Honningsvag (dat op 35 km van de Noordkaap ligt). Vanaf de Noordkaap door Noorwegen en Denemarken naar Nederland. Het zal iets meer dan 5000 km zijn. Ik heb een toerfiets en waar mogelijk wil ik kamperen dus ik heb ook een tent en slaapbenodigdheden mee. Ik ben een man,gepensioneerd en 67 jaar. Ik zoek een mannelijke reisgenoot die het ook leuk vindt om deze tocht te rijden. Leeftijd tussen de 60 en 70 jaar en die instaat is 100 km per dag te fietsen op een toerfiets met 28 km bagage.
Herman_Dorresteijn schreef:In Juli en Augustus 2017 wil ik vanaf de Noordkaap naar huis fietsen. Ik heb ervaring met lange afstand fietsen. Afgelopen jaar heb ik b.v., samen met een fietsmaat, een reis gemaakt naar Rome en terug (4800 km). Mijn plan is om met een vliegtuig naar Hammerfest te vliegen en daar de pont naar Honningsvag (dat op 35 km van de Noordkaap ligt). Vanaf de Noordkaap door Noorwegen en Denemarken naar Nederland. Het zal iets meer dan 5000 km zijn. Ik heb een toerfiets en waar mogelijk wil ik kamperen dus ik heb ook een tent en slaapbenodigdheden mee. Ik ben een man,gepensioneerd en 67 jaar. Ik zoek een mannelijke reisgenoot die het ook leuk vindt om deze tocht te rijden. Leeftijd tussen de 60 en 70 jaar en die instaat is 100 km per dag te fietsen op een toerfiets met 28 km bagage.
Herman_Dorresteijn schreef:In Juli en Augustus 2017 wil ik vanaf de Noordkaap naar huis fietsen. Ik heb ervaring met lange afstand fietsen. Afgelopen jaar heb ik b.v., samen met een fietsmaat, een reis gemaakt naar Rome en terug (4800 km). Mijn plan is om met een vliegtuig naar Hammerfest te vliegen en daar de pont naar Honningsvag (dat op 35 km van de Noordkaap ligt). Vanaf de Noordkaap door Noorwegen en Denemarken naar Nederland. Het zal iets meer dan 5000 km zijn. Ik heb een toerfiets en waar mogelijk wil ik kamperen dus ik heb ook een tent en slaapbenodigdheden mee. Ik ben een man,gepensioneerd en 67 jaar. Ik zoek een mannelijke reisgenoot die het ook leuk vindt om deze tocht te rijden. Leeftijd tussen de 60 en 70 jaar en die instaat is 100 km per dag te fietsen op een toerfiets met 28 km bagage.
Beste Herman,
Ik ben Frans wordt in augustus 66 mijn idee was om van uit Nederland er naar toe te fietsen wat jij wil kan natuurlijk ook.ik heb veel intresse om samen met je te fietsen.
mijn mail fransfranke@gmail.com.