Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsbestanden uitwisselen? - Forum Wereldfietser

Fietsbestanden uitwisselen?

Mocht je de behoefte hebben om een aardig reisverhaal, route-, foto- of een andersoortig fietsgerelateerd bestand te willen aanbieden cq te zoeken, meld je dan aan middels een berichtje aan mij. Met dit berichtje waarin jij je mailadres zet kan ik je uitnodigen om deel te nemen als groepslid om bestanden (p2) te kunnen uitwisselen. Het e.e.a. werkt met Grouper (http://grouper.com/support/)

Het is geen commerciele bedoeling van mij om adressen te krijgen maar je moet het zien als aanvulling op dit forum om elkaar te kunnen informeren. :!: :!: :!:

Hi Pepper,

Wat is je bedoeling met de oproep?
Ik begrijp het niet helemaal. Sorry! :oops:
Het is geen commerciele bedoeling van mij om adressen te krijgen maar je moet het zien als aanvulling op dit forum om elkaar te kunnen informeren.
Ik dacht dat het forum juist voor bovenstaande (elkaar informeren) bedoelt was, dat dat de hele opzet is van een forum!! 8O
Ja, ik kan me natuurlijk vergissen, maar wellicht dat een betere uitleg van jou het me doet begrijpen. Vooralsnog........... it's blur, vague and unclear!

Groet,
Rena :wink:

ps: Wel jammer dat je je naam niet vermeldt!

Je slaat de spijker op zijn kop Rena!
Het is trouwens geen WF-activiteit, mocht iemand dat denken omdat het onder "Activiteiten" staat.
Leon

Wellicht heb ik het in dit forum over het hoofd gezien maar ik mis (nog steeds) om bijlagen (attachments) bij te sluiten bij deze forumberichten.

Veel mensen doen melding van hun reiservaringen op dit forum maar ik mis daarbij (de al dan niet nodige) reisverslagen, foto's, GPS-routes die zich beter als bijlagen lenen bij het oorspronkelijke bericht.

Zo heb ik recentelijk een fietstocht in Spanje gemaakt (route van El Cid) en deze in een GPS-trackbestand geregistreerd. Dit bestand wil ik best met belangstellenden delen. Deze mogelijkheid heb ik dus (nog) niet kunnen ontdekken op dit forum. Vandaar dat ik een mogelijkheid heb voorgesteld om aan bestandsuitwisseling te doen.

Mocht deze mogelijkheid toch op dit forum aanwezig zijn, dan hoor ik dat graag.

Wij zijn momenteel druk bezig het landeninformatiebestand te vernieuwen en uit te breiden. Onder ieder bericht staat deze zin:

"Aanvullingen of correcties? Log in op het forum, klik op "quote" en laat een boodschap achter!"

Maak er alsjeblieft gebruik van, je informatie wordt hierna door ons verwerkt en opgenomen.

Harry (sinds kort lid Landeninfoteam)

door je bestanden via een eigen website aan bieden, kun je hier op het forum daarnaar verwijzen met een link...

Inderdaad!

Dat kan allemaal heel makkelijk! Zie hieronder een voorbeeld...

Zo kun je toch altijd foto's en weet ik veel wat gewoon delen met een ieder.

Groetjes,
El & El

En fietsers die geen eigen website kunnen / willen maken, kunnen gebruik maken van bijv. de gratis site: http://www.waarbenjij.nu

Gerd