Additionally, paste this code immediately after the opening tag: The Great Trail - Canada - Forum Wereldfietser

The Great Trail - Canada

Canada opent deels autovrije fietsroute van 24.000 kilometer:

Nederlandstalig artikel: http://www.natgeotraveler.nl/artikel/ca ... -kilometer

Link naar eigenlijk route: https://thegreattrail.ca/explore-the-map/

(Post aangevuld zodat duidelijk is waar de links over gaan.)

Renaat
Zo, twee linkjes. En wat vind je daar van?
Ik denk dat Revanho met ons plannen voor een komende fietsvakantie deelt. Wanneer ben je van plan om te gaan?
Ik denk dat ie met mij meegaat, in 2027 :wink:
Travelmaster schreef:Zo, twee linkjes. En wat vind je daar van?
Moet ik daar dan iets van vinden. Het leek me sowieso wel iets dat interessant zou kunnen zijn voor bepaalde lezers op dit forum. Dat was de enige reden dat ik dat dan hier ook schreef.

wat ik zelf van vind? Leuk, een indrukwekkende afstand (eens afgewerkt), aantrekkelijk, ... Maar ik heb geen korte of middellangetermijnplanning om daar te gaan fietsen. Maar wie weet brengt het wel anderen op ideeën, en dat lijkt me prima, niet?

Renaat
Oh, een linkdumptopic. Ja dat zie je steeds meer :roll: .

Beetje toelichting mag wel toch?
Wat doe je aangebrand Menno, als Renaat nou iemand was die vrijwel uitsluitend linkjes zonder toelichting zou plaatsen. Ik heb er geen moeite mee.
Revanho schreef: http://www.natgeotraveler.nl/artikel/ca ... -kilometer

https://thegreattrail.ca/explore-the-map/

Beetje toelichting mag wel toch?
Spreekt de inhoud van de links niet voor zich?

Als het nu niets met wereldfietsen te maken had. Of niets met "Vragen, verhalen en adviezen over bestemmingen in Amerika", dan zou ik je reactie begrijpen.

Renaat
Heb er ooit delen van gefietst. Goed om weten is dat heel veel delen onverhard zijn, met grote steenslag. 't Zijn dikwijls stroken die in de winter gebruikt worden als sneeuwscooterroutes. +32mm is zeker aangeraden.
Een collega wees mij er gisteren ook op, deze route. Fraai om te zien hoe Canada de al reeds bestaande routes aan het samenbrengen is. Een fenomeen dat de afgelopen jaren uiteraard al in meerdere landen zichtbaar is.

Kon op de site echter de route zelf niet verkennen. Werd niet ingeplot op de kaart. Dus maakte het verloop wat moeizaam zichtbaar :p. In ieder geval de komende jaren niet van plan om in Canada te gaan fietsen, maar zeker op termijn lijkt het mij zeker mooi qua bestemming. Doortrekkend naar Canada lijkt mij ook zeker de moeite waard. Maar nog zoveel andere plannen eerst :lol:.
't Is dat ik aan de linkjes zélf kon zien waar dit over gaat, want ik had er elders al over gelezen. Maar ik ben gewoon niet zo van het klikken en dan erachter komen wat de topicstarter ermee wil. Juist van Renaat ben ik op dit forum wat meer toelichting gewend, misschien is dat het. Komt inderdaad wat aangebrand over, realiseer ik me. My bad, waarvoor excuses.
Travelmaster schreef:'t Is dat ik aan de linkjes zélf kon zien waar dit over gaat, want ik had er elders al over gelezen. Maar ik ben gewoon niet zo van het klikken en dan erachter komen wat de topicstarter ermee wil.
Ok, ik zal de volgende keer ook b.v. de titel er bij zetten. (Ik heb ondertussen dan ook mijn eerste post aangepast.)
Travelmaster schreef:Komt inderdaad wat aangebrand over, realiseer ik me. My bad, waarvoor excuses.
't Is je vergeven. Ik zal de volgende keer proberen wat duidelijker te zijn.

Renaat
Mij was het klip en klaar hoor Revanho!!! Twee supertoffe linkjes ter inspiratie, in grote dank ontvangen! En mocht je er nog meer hebben... :lol:

Wat een fantastische tochten moet je daar kunnen maken!!! We hebben plannen om een stuk van de Great Divide te fietsen. Volgens mij moet je dan heel makkelijk een stuk Canada eraan vast kunnen plakken. Zonder auto's, hoe chill is dat!

Tx, Nicole