Vrijdag avond is in Rotterdam mijn Santos Travel Lite gestolen. Prachtfiets, met kettingen aan een boom vast, pal voor de ingang van de Markthal, in het zicht van vele camera's. Hoe is het mogelijk!? Mijn Axa defender 'gewoon' met een loper opengeklikt, 'waarschijnlijk net zo snel als met uw sleutel', zei de politie.
Er zijn dus beelden van, maar de fiets is waarschijnlijk meteen op transport gezet.
Allemachtig, wat baal ik hiervan!
Als jullie hem op een of andere site tegenkomen, hoor het graag!
Het gaat om een zwarte, grote (61cm) Santos met Rohloff riem, frame nr A2B12685, Tubus voor en achter, Axa Led-naafdynamo (met USB)-verlichting.
Ik voeg nog wel een foto toe.
Ook als ie in Oost Europa boven water komt, ik rij er heen om hem op te halen, zo was ik verknocht aan deze fantastische fiets.
Tips zijn welkom!
[moderator] Foto toegevoegd [\moderator]
Groeten, Peter
Er zijn dus beelden van, maar de fiets is waarschijnlijk meteen op transport gezet.
Allemachtig, wat baal ik hiervan!
Als jullie hem op een of andere site tegenkomen, hoor het graag!
Het gaat om een zwarte, grote (61cm) Santos met Rohloff riem, frame nr A2B12685, Tubus voor en achter, Axa Led-naafdynamo (met USB)-verlichting.
Ik voeg nog wel een foto toe.
Ook als ie in Oost Europa boven water komt, ik rij er heen om hem op te halen, zo was ik verknocht aan deze fantastische fiets.
Tips zijn welkom!
[moderator] Foto toegevoegd [\moderator]
Groeten, Peter