Additionally, paste this code immediately after the opening tag: te ruil voor een appeltaart: Koga Terra Runner frameset - Forum Wereldfietser

te ruil voor een appeltaart: Koga Terra Runner frameset

'89 Koga Miyata Terra Runner frameset, ST 54cm c/t, TT 58cm c/c
Staat: lak heeft hier en daar wat gebruikssporen, frame is verder heel
Reden van verkoop: teveel fietsen, singlespeed voor woon/werk is toch niet mijn ding, het is niet helemaal mijn maat
Extra Info: er zit een nog prima cartridge Shimano BB in met een (LX?) 5x110 JIS triple crank, balhoofd niet heel lang geleden voorzien van nieuw vet, originele (Nitto) stuurpen, u-brake en canti voor zijn nog gemonteerd. Frame heeft overal oogjes voor, zelfs pomp- en dynamonok zijn aanwezig. Achterpadden zijn horizontaal, dus eenvoudig op te bouwen als singlespeed retro commuter. Je krijgt er ook een eenvoudige Deore/Mavic wielset bij, nog helemaal recht en niet opgeremd, maar niet origineel... Daarop kom je voorlopig wel vooruit.
Ook een leuke basis voor een low-budget vakantiefiets. Zo ben ik zelf ook ooit begonnen - maar dat frame kan ik geen afstand van doen ;)
Verder zit de originele zadelpen qr erbij.
Afbeeldingen: google op '89 Koga Terra Runner, het is die met het Milka Panther artwork...
Heb ook wel een foto, maar Picasa is volgens mij opgehouden te bestaan. Kan ik op verzoek sturen.
Frameset op te halen in Heerenveen. Lekkere fles wijn ipv appeltaart mag ook ;)
Sjors schreef: Heb ook wel een foto, maar Picasa is volgens mij opgehouden te bestaan. Kan ik op verzoek sturen.
Uploaden van je foto's kan ook met http://tinypic.com/
beste Sjors,

ik wil de fiets graag van je overnemen voor een volgend project. dan maak ik er waarschijnlijk een soort vakantiefiets van. ophalen kan ik de fiets echter pas op z'n vroegst eind augustus. ik stuur je met een pb met m'n emailadres voor verder contact.

groet! hoogframe