Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Compostela fietstocht reisgenoot voor 2017 (april en mei) - Forum Wereldfietser

Compostela fietstocht reisgenoot voor 2017 (april en mei)

Hallo,

Ik zou rond 10 april willen vertrekken met de fiets (met elektr. ondersteuning tot 25km/u) naar Santiago de Compostela. (etappes van ± 100 km per dag)
Ik zou heen én terug fietsen! 8)

Overnachten in hostels, campings (kleine tent per persoon meenemen!).
Ik neem ook een aanhangwagentje mee voor extra proviand.
http://www.bikester.be/fietsaccessoires ... thule.html

Ik heb 2 j geleden een fietsongeluk gehad dus ben ene beetje beperkt in mijn linkerschouder en been, daarom de elektrische ondersteuning.
Nét daarom wil ik met de fiets deze toch doen, om te bewijzen dat ik ondanks het ongeval toch iets met de fiets kan verwezenlijken.

Oh ja, ik ben 42j oud, mannelijk.
Facebook : https://www.facebook.com/erwin.maes.7

reisgenoot mag M of V zijn of een kleine groep van max 3-4 mensen is ook leuk misschien !
Hoi Erwin,
Ik heb de reis vorig jaar gemaakt aan het einde van de zomer.
Een fietsmaatje met een fiets met ondersteuning.
Een fietsmaatje met een goede vakantie fiets. En ikzelf op een Cube Central pro.
Met zijn drieën in Breda begonnen en met twee geëindigd in Santiago de Compostella.
Het maatje met de vakantiefiets had veel te veel bagage bij zich ondanks mijn waarschuwing. Hij heeft het gehaald tot aan de Pyreneeën daarna ging het echt niet meer.
De fiets met ondersteuning was aan de zware kant. Maar wat wil je als je twee accu's mee moet slepen om zeker te zijn van 100 km per dag.
Ik zelf had maar 10 kg op mijn fiets hangen inclusief tent, slaapzak, matje en kook gerei. Minimaal kleren bij me.

In eerste instantie wilden we ook een karretje meenemen achter de elektrisch ondersteunde fiets. Daar toch vanaf gezien ondanks de mogelijkheid om extra spullen mee te nemen.

Onderweg is er altijd een mogelijkheid om boodschappen te doen. Zo houd je het gewicht laag. En neem je geen dingen mee die je niet direct nodig hebt.

Ik wil je onze ervaringen wel persoonlijk komen toelichten als je wilt.

Groet, Robert