Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sportief fietsmaatje (v) gezocht Donaufietsroute - Forum Wereldfietser

sportief fietsmaatje (v) gezocht Donaufietsroute

Ben van plan om 17 of 24 juli de Donaufietsroute te gaan fietsen. Welk sportief fietsmaatje (v) heeft zin om mee te gaan? Start in Donaueschingen (bron van de Donau) of in Passau. Via Wenen, Boedapest en Belgrado naar de monding van de Zwarte Zee. Tentje mee en bij slecht weer overnachten in 'n pension, B&B of Zimmer frei. Ik ben 'n sportieve zestiger uit Doetinchem. Eerst even kennismaken en als het klikt lonkt er 'n mooie fietsvakantie als sportieve uitdaging! Heb 'n Fiat Qubo waar 2 fietsen in kunnen.

groet,
Gerard
Heb mijn spulletjes, (fietstassen en tentje) klaarliggen voor mijn fietsvakantie! Mijn Koga is er ook helemaal klaar voor na 'n onderhoudsbeurtje! Na afzegging van 'n fietsmaatje vind ik het eigenlijk helemaal niet zo leuk om nu alleen te vertrekken. Doe bij deze nog 'n 'last minute' oproep om 'n sportief fietsmaatje (v) enthousiast te krijgen om mee te fietsen! Periode in overleg!
Mijn oorspronkelijk fietsvakantie langs de Donau is natuurlijk bespreekbaar. Heb jij 'n leuker alternatief of 'n droom fietsvakantie maar je er tegenop ziet om alleen te gaan dan laat maar horen.

groetjes,
Gerard
email: g.heijnst@gmail.com
tel: 0616769908