Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefietser bij de 50 beste fietsenwinkels van Nederland - Forum Wereldfietser

Vakantiefietser bij de 50 beste fietsenwinkels van Nederland

Een beetje trots zijn wij wel. Volgens een onderzoek van het tijdschrift Fietsmarkt behoren wij tot de 50 beste fietsenwinkels van Nederland.
En ik hoefde er niet eens voor te betalen of een advertentie te zetten:-)

Hun omschrijving “Deze unieke winkel komt voort uit een grote liefde voor fietsreizen en is inmiddels uitgegroeid tot een mooie en gezonde onderneming met topmerken en een sterke klantenbinding.”

Afbeelding

Oh ja, ook maar ons 'rapport' erbij gezet met cijfers van onze klanten.

Afbeelding
Wow ze zijn in Zeeland geweest!

Edit; en gefeliciteerd Eric & team!
Met trots presenteren wij de vierde editie van de 50 BESTE; een lijst van de vijftig beste fietsenzaken in Nederland, samengesteld op basis van inzendingen van fabrikanten, leveranciers, importeurs en andere partijen uit de fietsbranche.

Beste fietsenwinkels ???.......Gekozen door de fietsbranche en niet door klanten ?

Vreemde titel. ( zie criteria in de link )
http://www.fietsmarkt.com/50-beste-2016/

Peter
jumbo schreef: Beste fietsenwinkels ???.......Gekozen door de fietsbranche en niet door klanten ?
Peter
Ik vind zo'n 'beste handelspartner' prijs vaak meer zeggen over de kwaliteit van een bedrijf dan klantbeoordelingen.
Het wemelt tegenwoordig van de klanttevredenheidsonderzoeken op ieder vakgebied.

Maar dat importeurs en fabrikanten een top 50 lijstje gaan maken geeft mij nogal een nasmaak.
Vele fietsenwinkels moet voldoen aan de merk-eisen en verkoopaantallen van de importeurs/ fabrikanten.
En die importeurs/ fabrikanten gaan nu bepalen , wie de beste fietsenwinkel heeft.

Een criterium zoals betalingsgedrag is mede bepalend. :?:
vakantiefietser en 12gobiking in een lijst......tsja weet niet wat ik daar van moet denken.
Voor mij even vergelijkbaar als een Italiaans maatpak en H&M

edit: maar uiteraard gefeliciteerd!!!
Fietsmarkt is net als het tijdschrift Tweewieler een vaktijdschrift dat bedoeld is voor de branche. Dus vandaar zij leveranciers benaderd hebben (zonder mijn medeweten).

Maar inderdaad het is (voor mij) veel waardevoller als je door fietsende klanten wordt verkozen.
Tsja, jullie verdienen om in het zonnetje te worden gezet en zo zijn er nog een paar in dat rijtje, maar er is er minstens 1 waar ik heel hard van lachen moet (en het is geen internet shop).

Soms lijk het dat fietsenwinkels waar mijn vrouw geen last heeft van "mansplaining" een uitzondering zijn. Daar moet dan wel bij worden gezegd dat de uitzonderingen succesvolle winkels zijn, ik ga toch uit van een causaal verband. :lol:

Is dat mansplaining ook zo veel voorkomend in de autobranche?
loknor schreef:Tsja, jullie verdienen om in het zonnetje te worden gezet en zo zijn er nog een paar in dat rijtje, maar er is er minstens 1 waar ik heel hard van lachen moet (en het is geen internet shop).

Soms lijk het dat fietsenwinkels waar mijn vrouw geen last heeft van "mansplaining" een uitzondering zijn. Daar moet dan wel bij worden gezegd dat de uitzonderingen succesvolle winkels zijn, ik ga toch uit van een causaal verband. :lol:

Is dat mansplaining ook zo veel voorkomend in de autobranche?

Ik denk dat in de autobranche vrouwen die iets van hun bezit begrijpen cq willen begrijpen iets zeldzamer zijn als in de fietsbranche...
De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
[quote="Shadow]
De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.[/quote]
Uit welk onderzoek blijkt dat?
willem.m schreef:[quote="Shadow]
De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
Uit welk onderzoek blijkt dat?[/quote][/quote][/quote]

Mijn eigen subjectieve ervaring :D

Edit: zpelling
Shadow schreef:De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
stef.l schreef:
Shadow schreef:De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
En op welke objectieve gegevens baseer jij dit? Hoeveel fietsenmakers zijn er? Bedoel je in Nederland? Wat is jouw definitie van vakman? Hoe kom jij tot je conclusie?

Sorry, maar ik vind het echt bullshit dit soort generalistische uitspraken. Je zult maar fietsenmaker zijn en dit forum lezen.
willem.m schreef:
stef.l schreef:
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
Sorry, maar ik vind het echt bullshit dit soort generalistische uitspraken. Je zult maar fietsenmaker zijn en dit forum lezen.
Als je fietsenmaker bent en op dit forum meeleest kun je er vrij zeker van zijn dat je niet bij die "meeste" hoort.
stef.l schreef:
Shadow schreef:De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
Daar kan ik mij wel in vinden. Niet voor iedere fietsenmaker natuurlijk! Maar ik heb vaak genoeg fietsenmakers twijfelachtige dingen horen roepen.

Bijvoorbeeld: onze nieuwe fiets X is lichter en sterker. Of: uw drivetrain is versleten, en om dat te repareren moet de ketting vervangen worden, maar die kan niet meer open geponst worden meneer. Daarom raad ik u een nieuwe fiets aan! Of: meneer, wij als Koga dealer vinden uw Santos toch een mindere fiets die u beter eens vervangt. Tienduizenden kilometers later rijdt mijn Santos, ondanks de flinke corrosie, nog prima. En ga zo maar door.

Iets soortgelijks zie ik ook in hardloop "speciaal" zaken: loopbanen met camera opnamen en "analyse" met advies voor blessure preventieve schoenen. Later lees je in de wetenschappelijke literatuur dat hardloopschoenen geen hardloopblessures voorkomen. :D

Dat doet Eric wel handig trouwens, elke keer dat dit topic groeit staat het weer bovenaan :D
stef.l schreef:
Shadow schreef:De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
Absoluut, de vaklui mogen mijn opmerking zo naast zich neer leggen voor zover ze dat niet al doen :D
willem.m schreef:
stef.l schreef:
Shadow schreef:De meeste huis tuin en keukenfietsenmakers maken zich trouwens geheel discriminatievrij bij iedereen schuldig aan neerbuigend en slap gelul.
De meeste fietsenmakers zijn dan ook geen vaklui maar verkopers. Slap gelul is hun broodwinning ;).
En op welke objectieve gegevens baseer jij dit? Hoeveel fietsenmakers zijn er? Bedoel je in Nederland? Wat is jouw definitie van vakman? Hoe kom jij tot je conclusie?

Sorry, maar ik vind het echt bullshit dit soort generalistische uitspraken. Je zult maar fietsenmaker zijn en dit forum lezen.
Het is duidelijk dat je je aangesproken voelt cq tot de doelgroep van mijn uitspraak hoort, ik ventileer mijn mening en daar mag je het niet mee eens zijn.
De Vakantiefietser schreef:Maar inderdaad het is (voor mij) veel waardevoller als je door fietsende klanten wordt verkozen.
Tuurlijk! Toch lijkt het me ook fijn als je leveranciers blij met je zijn.
willem.m schreef: Sorry, maar ik vind het echt bullshit dit soort generalistische uitspraken. Je zult maar fietsenmaker zijn en dit forum lezen.
Laten we hier in een ander draadje anders op in gaan ;)

http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 23&t=27639