We denken er over om als 't een beetje weer is in de meivakantie even een paar daagjes te gaan fietsen en kamperen. Een km. of 80 per dag of zo. Zelf dacht ik aan de Elfstedenroute maar toen ik op de website http://www.fietselfstedentocht.frl/nl-NL/route keek dacht ik: Dank je de koekoek... Dat is natuurlijk een route uitgezet voor tienduizenden mensen (ik meen dat de officiële fietstocht op tweede pinksterdag moet plaatsvinden.) over brede wegen en zoveel mogelijk overal omheen zodat er geen overlast is.
Wat ik dus zoek is een mooie (elfsteden<?>) route of een andere route door ons landje die we in een dag of drie kunnen fietsen.
De elfstedenroute is een idee maar ik niet op voorhand beperkingen opleggen. Een kilometer of 150 van huis (Randstad) starten is geen probleem.
Mocht iemand een leuk idee hebben dan houd ik me aanbevolen...
Wat ik dus zoek is een mooie (elfsteden<?>) route of een andere route door ons landje die we in een dag of drie kunnen fietsen.
De elfstedenroute is een idee maar ik niet op voorhand beperkingen opleggen. Een kilometer of 150 van huis (Randstad) starten is geen probleem.
Mocht iemand een leuk idee hebben dan houd ik me aanbevolen...