Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ik zoek een mede-fietser/ster mei-vakantie - Barcelona - Forum Wereldfietser

Ik zoek een mede-fietser/ster mei-vakantie - Barcelona

Hoi,
ik wil eind april (meivakantie) naar Barcelona (route Paul Benjaminse). ik wil liever niet alleen. Daarom deze oproep. Het liefst ga ik met z'n tweeën, man of vrouw maakt me niet zo veel uit. Wel belangrijk dat we een beetje op dezelfde golflengte zitten: sportief (ca. 90 -120 km/dag), politiek/wereldbeeld (redelijk links), humor (altijd), cultuur (als er tijd voor is), minder belangrijk leeftijd (ik ben jongeman van 63, getrouwd + 2 dochters).
Overnachten hotelletjes, B&B's (scheelt een hoop bagage meenemen).
Ik wil max. 3 weken van huis (dus dat wordt wel een beetje doorfietsen), moet nog wel goede planning maken om te zien of dit lukt.

Dus: lijkt dit je wat en heb je tijd en zin, laat dan wat van je horen.
Ik woon en werk in Amsterdam.

NB. Barcelona is geen absolute "must". Ik ben in 2013 naar Rome gefietst en in 2015 naar Wenen
de-Feef schreef:Hoi,
ik wil eind april (meivakantie) naar Barcelona (route Paul Benjaminse). ik wil liever niet alleen. Daarom deze oproep. Het liefst ga ik met z'n tweeën, man of vrouw maakt me niet zo veel uit. Wel belangrijk dat we een beetje op dezelfde golflengte zitten: sportief (ca. 90 -120 km/dag), politiek/wereldbeeld (redelijk links), humor (altijd), cultuur (als er tijd voor is), minder belangrijk leeftijd (ik ben jongeman van 63, getrouwd + 2 dochters).
Overnachten hotelletjes, B&B's (scheelt een hoop bagage meenemen).
Ik wil max. 3 weken van huis (dus dat wordt wel een beetje doorfietsen), moet nog wel goede planning maken om te zien of dit lukt.

Dus: lijkt dit je wat en heb je tijd en zin, laat dan wat van je horen.
Ik woon en werk in Amsterdam.

NB. Barcelona is geen absolute "must". Ik ben in 2013 naar Rome gefietst en in 2015 naar Wenen
Goedemorgen,
Ik reageer even op je berichtje, omdat ik zie dat je de route van Benjaminse richting Barcelona waarschijnlijk al gefietst hebt. Ik ben benieuwd wat je van de route vindt. Wij zijn van plan om hem van de zomer te fietsen.
Enne....mocht je de boekjes over willen doen dan hoor ik het graag. Mocht je de boekjes hebben natuurlijk!

Groet Belle
@ Belle

Ik ben net terug van Girona via de Barcelonaroute. Ik fietste dus zuid-noord.
Je kunt kiezen voor verschillende varianten. Ik koos steeds de meest westelijke routevarianten.
Het is een mooie en landschappelijk afwisselende route.
Ik heb genoten. De noord-zuid fietsers die ik tegenkwam, waren die mening ook toegedaan.

Veel fietsplezier.

Jan
Hilver schreef:@ Belle

Ik ben net terug van Girona via de Barcelonaroute. Ik fietste dus zuid-noord.
Je kunt kiezen voor verschillende varianten. Ik koos steeds de meest westelijke routevarianten.
Het is een mooie en landschappelijk afwisselende route.
Ik heb genoten. De noord-zuid fietsers die ik tegenkwam, waren die mening ook toegedaan.

Veel fietsplezier.

Jan
Ja, ik heb je een pb gestuurd.

Groet Belle