Te koop: Santos Travelmaster 2.6 met Rohloff en riem.
Maat: 19inch.
SKS Spatborden
AXA Defender slot (reserve sleutel ook aanwezig)
Bidonhouders
Santos M10 stuur
Stuurpenlengte: 120mm
Ergon barends
Zadel: SQ-lab 604, 14cm
Magura HS11 Remmen. Remkracht is hetzelfde als dat van de HS33 hendels zijn wel wat groter.
Xt combi pedaal
Schwalbe Allmotion zitten er op en je krijgt er nog een setje extra Schwalbe Marathon banden bij.
Santos wielen met voor xt en achter Rohloffnaaf

Afbeelding

De fiets is op 6 september 2014 aangeschaft en is door de dealer onderhouden geweest. Hij heeft totaal 3 beurten gehad waarvan de bonnen ook aanwezig zijn.
Bij de laatste beurt is ook meteen de olie van de Rohloff vervangen en de lagers van het voorwiel omdat hier speling in zat.

Afbeelding

De fiets is dus ongeveer 1.5 jaar oud en heeft ongeveer 7000-8000 kilometers gemaakt. Vorig jaar ben ik er een maandje mee op vakantie geweest maar ik vond dit toch te lang en niet uitdagend genoeg. Hij gaat om deze reden dus ook weg, ik ben meer van de kortere Bikepack vakanties met de mtb of racefiets.
Na de vakantie heb ik er eigenlijk bijna alleen maar woon-werk verkeer mee gereden 10km. per dag. Het is daarom ook zonde om met deze fiets alleen maar kleine stukjes te rijden.

Afbeelding

Ben je dus van plan om lange tochten te maken of vind je de nieuwprijs gewoon te hoog dan is dit een mooi alternatief.

Enige minpunt aan de fiets zijn de lak beschadigingen op de Tubus dragers.
Dit komt door het er op en af halen van de Ortlieb tassen.
De fiets is verder in uitstekende staat en is dus eigenlijk net ingereden.

Afbeelding

Vraagprijs voor deze mooie fiets is €2500,- de nieuwprijs was €3490 en als je hem nu op deze manier samen wil stellen ben je zelfs nog iets meer kwijt.

Voor vragen of een afspraak graag even mailen naar: jeffrey_brouwer86@hotmail.com