Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rheinradweg - parkeren in Keulen - Forum Wereldfietser

Rheinradweg - parkeren in Keulen

In juli ga ik met een vriendin de Rheinradweg fietsen.
We gaan met de auto naar Keulen, nemen daar de trein richting Basel en fietsen zo langs de Rijn terug naar Keulen.
Nu is mijn vraag, waar kan ik de auto in de omgeving van Keulen parkeren voor een week / 10 dagen?
Wij parkeerden wel eens bij vrienden voor de deur in de Schwalbacher Stasse. Dan is het nog een kwartiertje fietsen naar het station, of als je moet zoeken een half uur ( :oops: ). Mij auto heeft daar wel eens een week gestaan en er gebeurde niets want het was niet echt de mooiste van het rijtje.
Je mag daar in ieder geval (toen) vrij parkeren en het is buiten de milieuzone.
De Schwalbacher straße lijkt een goeie tip, maar de milieuzone is inmiddels sterk uitgebreid en deze straat valt er ook in. Dus eerst voor een groene sticker zorgen.
Er is en camping een kilomter of 10 buiten Keulen, misschien kun je daar tegen betaing je auto veilig stallen. Hotel haus Berger staat op de kaart, maar het is ook een camping, heb er twee jaar geleden gestaan.
peter de rijk schreef:de milieuzone is inmiddels sterk uitgebreid
Oeps, we zijn er al een tijd niet geweest :oops:
Het is al wel een tijdje geleden maar toch nog hartelijk dank voor jullie tips.
Uiteindelijk hebben we de auto in Siegburg geparkeerd (na een tip van een kennis) en de trein in Bonn genomen.