Additionally, paste this code immediately after the opening tag: een gezellig fietsmaatje - Forum Wereldfietser

een gezellig fietsmaatje

hallo allemaal
ik zal het nog maar eens proberen hier in al die jaren dat ik hier lid ben heb ik nog steets geen fiets maatje,en ik ben echt heel gezellig ik hou van een babbel en pak leuke plekken onderweg.dit jaar wil ik rondje nederland gaan fietsen in 3 weken tijd tendje mee tuurlijk kan je ook onderweg ff aanhaken vind ik ook prima laat me dan weten waar,ik vertrek 13 juni en zou het leuk vinden als er iemand mee fiets liefst een vrouw maar een man moet ook leuk zijn.maar laat het me dan snel weten dan kunnen we samen gaan fietsen van uit mijn woonplaats of in de buurt ervan.
gr marcel
Hai Marcel,

Dat is nu jammer zeg, je hebt precies dezelfde periode vakantie.
Helaas ga je de verkeerde kant op en ben ik geen vrouw.

Maar mocht je nou toch interesse hebben om misschien richting Frankrijk te gaan laat het dan maar horen.

Groet,
Mark
nou ik wou graag rondje nederland rijden die wil ik zo graag fietsen vorig jaar heb ik hem uitgesteld,volgend jaar wil ik de hele hanzeroute fietsen meschien iets voor dan
laat je horen wie fiets er mee en het hoeft echt niet de hele route te zijn,als je af wil haken dan vind ik dat geen probleem.en meschien wil je wel trainen voor jou grote route kan je ook met me mee fietsen dus alles is welkom ik fiets niet te snel,en ik wil wel veel zien onderweg wand ik heb zelf nog niet veel gezien van nederland.
gr marcel