Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar Normandie en Bretagne 2016 - Forum Wereldfietser

fietsen naar Normandie en Bretagne 2016

Hallo Fietser,

Ik ben een vrouw van 53 jaar en ben nu aan het voorbereiden voor de fietsvakantie in de maand mei / juni of juli (3 a 4 weken) in overleg .
Ik zoek een gezellige spontane fietsmaatje die ook liever niet alleen wil fietsen.Hou je van kamperen neem je tentje mee en de kampeerspullen.De afstanden liggen tussen de 80 en 100 km per dag.Ook meerdere rustdagen. Het gaat mij erom dat we plezier hebben in fietsen en dat we ook een dagje ergens gaan bezoeken,bijvoorbeeld de steden, musea,kasteel of naar het strand.
Ik wil weer richting Vlissingen gaan fietsen en zo naar Boulogne sur Mer richting Sees en dan naar Mont St .Michel en terug van Sees naar Saumur , Tours en dan terug naar Nederland.

Wie heeft ook zin om mee te fietsen :?: Het lijkt mij ook een goed idee om eerst een keertje samen een dagje of meerdere dagen te gaan fietsen om kennis te maken en te kijken of er een klik is. :idea: Heb je interesse? stuur een pbtje.

Gr Didi
Hallo Didi,
Je idee spreekt me erg aan.Ik weet alleen niet hoe ik je een Pb moet sturen.

Wilfried
Wilfried,

Als het goed is kan het nu wel. Op het knipje PB klikken van haar bericht.