Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen naar Rome in 2016 - Forum Wereldfietser

Fietsen naar Rome in 2016

Deze oproep is komen te vervallen!
Ik wil in de nazomer van 2016 naar Rome fietsen. Ik heb 2 jaar ervaring met het maken van langere tochten (in 2014 3100 en in 2015 3900 km). In 2016 wil ik heen en weer naar Rome vanuit Nederland. Ik zoek iemand die mee wil en dat kan ook alleen de heen- of terugweg zijn. Ik stel dan voor om, voordat we deze tocht gaan rijden, in Nederland een weekje te fietsen om vast te stellen of er een match is qua interesse en fietssnelheid. Ik ben dan 67 jaar en zoek een mannelijk persoon tussen de 60 en 70 jaar. Ik rij op een toerfiets zonder elektrische ondersteuning. Ook van mijn gewenste fietspartner verwacht ik dat hij zonder deze ondersteuning rijdt. Ik heb ook een tentje mee om op campings te overnachten als dat mogelijk is. Ik kook zelf geen eten onderweg.
Jammer dat je in het najaar gaat fietsten. Mijn vertrek is begin juni gepland vanuit Basel.
Ik ben 69 jaar en ben van plan om rond de 80 km te fietsen.
De meeste tochten heb ik in het najaar gedaan, nu een keer in het voorjaar.
I.v.m. de lage kosten heb ik mijn vliegtickets voor de terugreis al gekocht.
Als de plannen nog wijzigen, dan hoor ik dat graag. Als je een blog gaat bijhouden lijkt het mij leuk om je volgen.
Voor meer informatie kan je ook even kijken op www.bertnaarsantiago.nl of www.bertnaarrome.reislogger.nl
Veel plezier met de voorbereidingen.
Gr. Bert van Batenburg

Zie ook mijn oproep voor een fietsmaat onder reisgenoten