Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondjes-Hertogenbosch 15 november - Forum Wereldfietser

Rondjes-Hertogenbosch 15 november

Het volgend rondje 's-Hertogenbosch wordt gefietst op 15 november.
De route volgt nog, vertrek zoals gewoonlijk onder de stationsklok centrumzijde.

In verband met de vroeg invallende duisternis vertrekken we om 11 uur!
Ziet er goed uit dit rondje Arno, ik fiets mee. Tot dan, An Lambers
Nog even ter herinnering :idea:
Komende zondag Rondje 's-Hertogenbosch. Vertrek 11 uur onder de stationsklok.
Het weer ziet er weer iets beter uit voor zondag, dus ik ben er ook bij!
Bert was van mening, niet ten onrechte, dat het in- en uitrijden van Den Bosch niet zo interessant was. Als man van daad deed hij daar wat mee, met deze route voor komende zondag als gevolg: http://www.bikemap.net/nl/route/3331651 ... -november/.

(Overigens zal ik er zelf niet meefietsen. Niet vanwege het weer, zeker na de afgelopen zomervakantie ben ik niet bang voor een buitje, maar vanwege een lezing waar ik bij wil zijn.)
Vandaag 20 km gewandeld en mijn knie overbelast, helaas kan ik daardoor niet meefietsen morgen. Fijne tocht! Groeten, An Lambers
Komen er morgen fietsers die zich niet aangemeld hebben?
Anders ben ik de enige en schuiven we het rondje door naar december!
Ik ben niet alleen en het lijkt redelijk droog te blijven, dus tot 11:00 uur.
Hoop dat jullie beter weer hebben dan wij momenteel in Utrecht. Hier regent het en waait het snoeihard.
Samen met Oscar een bij tijden nat en in ieder geval winderig rondje aan de oostzijde van Den Bosch gefietst. Met dank aan Arno toch weer nieuwe paadjes gefietst. Tot het volgende rondje!