Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Even voorstellen - Forum Wereldfietser

Even voorstellen

Hoi allen!

Al jaren lees ik mee op het forum en ik heb er enorm veel informatie vanaf gehaald. Afgelopen zomer heb ik voor het eerst een lange tocht door Europa gemaakt (en ik heb een blog bijgehouden!). Nu ik weer terug ben lees ik soms topics op het forum waarbij ik denk 'hé, ik kan hier ook wat aan toevoegen!' dus vandaar dat ik een account aangemaakt heb.

Mijn naam is dus Myrthe en ik ben 23 jaar. Na mijn afstuderen heb ik vijf maanden solo door Europa gefietst en dat was een fantastische belevenis. Ik fietste met routeboekjes (Sint-Jacobsroute deel 1 en 2, Katharen-Baskenroute en Jutlandroute), en kaarten waar ik zelf mijn route op intekende. Vaak kwam ik ook per ongeluk fietsroutes tegen, bijvoorbeeld in Oostenrijk, waar langs zo'n beetje elke rivier een fietsroute bleek te zijn. Bijna elke nacht heb ik in mijn tent op een camping geslapen. Ik genoot het meeste van de prachtige natuur in de Zwitserse Alpen en Zweden. En ik weet ook dat ik nooit meer hoogzomer door Hongarije/Slowakije/Polen ga fietsen, +35 graden vond ik toch iets te veel van het goede ;). Toch vind ik het wel tof om het meegemaakt te hebben. Oja, en ik fietste op een Koga Traveller 28" (meer specificaties moet je niet vragen, ik ben blij dat ik alleen maar banden heb hoeven plakken onderweg ;) ).

Nu ik weer thuis ben begint het 'normale' leven (baan, huis, etc.), maar ik wil zeker weer fietstochten maken, solo of samen met iemand. Concrete plannen heb ik nog niet, maar het lijkt me tof om in de winter een tochtje in Nederland te doen (bij voorkeur als het sneeuwt :) ) en ik wil ooit nog naar de Noordkaap of in ieder geval Noorwegen.

Zo, dat was 'm, en als er vragen zijn roept u maar!

Myrthe
Welkom Myrthe!
Leuk! Welkom Myrthe!
Welkom! Leuk om te lezen je blog!

Benieuwd naar je toekomstige winterse avonturen ook, WinterContact of spijkerbanden eronder en gaan!
Ha Blanche en Marjan, Bedankt, wat een warm welkom!
Ha Jurr, zo ver ben ik nog niet eens, qua banden, eerst maar eens afwachten of er überhaupt sneeuw valt dit jaar ;). Hoewel ik natuurlijk altijd nog uit kan wijken naar Duitsland/België. Misschien ga ik wel in december in Oostenrijk een fatbike uitproberen in de sneeuw (zonder bagage) dus ik ben benieuwd.
Welkom op het forum
Myrthe,

Welkom!

Voor de fatbike is er maar èèn topic te volgen, het grote dikke vette gezellige leerzame beroemde fatbiketopic van Yopie!
Maar wees gewaarschuwd als je daar eenmaal begint te lezen...
:lol: :lol:
Welkom!
welkom myrhe
jasmon schreef: Voor de fatbike is er maar èèn topic te volgen, het grote dikke vette gezellige leerzame beroemde fatbiketopic van Yopie!
Maar wees gewaarschuwd als je daar eenmaal begint te lezen...
:lol: :lol:
Ha die Jan! wat zouden we zonder jou moeten doen! :D

En Myrthe, welkom!
Bedankt allen, en ik ga me inlezen in het fatbike-topic!