Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Je naam, adres en woonplaats staan toch al op het adresetiket onder het gesealde plastic vermeld? Maar het bankrekeningnummer vind ik ook echt niet kunnen, er zijn nog altijd kwaadwilligen die de post willen lichten.... Geef het door aan de penningmeester! Ik ontvang wel regelmatig acceptgirokaarten zonder mijn eigen bankrekeningnummer erop, moet dus ook kunnen. Al betaal ik altijd online.Henri V schreef:Ik kan beamen dat de voorpagina van de het tijdschrift erg mooi is . Minder tevreden ben ik over de verzendwijze van het tijdschrift.
Bij het tijdschrift de wereldfietsen wat ik vandaag per post ontving zat de contributiebrief 2016. De contributiebrief 2016 en het tijdschrift waren keurig in zichtbaar in plastic ingeseald. Op contributiebrief 2016 was voor één ieder duidelijk al mijn persoonlijke gegevens zoals naam, adres, woonplaats, e-mail en bankrekeningnummer zichtbaar.
Van een vereniging als de Wereldfietser mag verwacht worden dat de privacy van haar leden respecteert en men op een juiste zorgvuldige manier omgaat met gevoelige persoonlijk gegevens.