Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietspartner gezocht Rome 2016 ( vanuit Basel ) - Forum Wereldfietser

Fietspartner gezocht Rome 2016 ( vanuit Basel )

Vorige week ben teruggekeerd van mijn fietstocht naar Basel. Deel 1 van de route van Benjaminse.
Volgend jaar wil ik vanuit Basel naar Rome fietsen. Hierbij wil ik de aansluiting op de route van Reitsma volgen.
Ik zoek een fietsmaat die met mij de de tocht naar Rome wil volbrengen.
Mijn leeftijd is 69 jaar en woon in Voorburg.
Belangrijk voor mij is dat er een klik is, dat we ongeveer hetzelfde tempo hanteren.
Het lijkt mij leuk, dat je in ieder geval bij aankomst je ervaringen van die dag kan delen onder het genot van een goede maaltijd met een glas wijn.
Ik denk aan ongeveer 3 weken met een gemiddelde van 75km. Begin juni 2016 wil ik starten in Basel.
Eventueel kamperen bij mooi weer is voor mij geen probleem.
Indien je dit interessant lijkt, dan hoor ik dat graag.
Kijk voor meer informatie naar mijn eerdere fietstochten op:
www.bertnaarsantiago.nl en www.bertnaarrome.reislogger.nl
Ik ben els staal uit eindhoven, en heb dit jaar gefietst van Eindhoven naar santiago. Ik vond dat erg leuk en wil nog steeds fietsen.
Dus naar rome lijkt me fantastisch.
Naar santiago ging ik als pelgrim en ben ik alleen gegaan.
Ik heb veel mensen onderweg ontmoet, maar ik denk dat dat niet zo is op de tocht naar rome.

Ik ben 67 jaar, heb een goede fiets, santos en heb een redelijk tempo.

Mvg, Els Staal.
elsstaal schreef:Ik ben els staal uit eindhoven, en heb dit jaar gefietst van Eindhoven naar santiago. Ik vond dat erg leuk en wil nog steeds fietsen.
Dus naar rome lijkt me fantastisch.
Naar santiago ging ik als pelgrim en ben ik alleen gegaan.
Ik heb veel mensen onderweg ontmoet, maar ik denk dat dat niet zo is op de tocht naar rome.

Ik ben 67 jaar, heb een goede fiets, santos en heb een redelijk tempo.

Mvg, Els Staal.
Hi Els,
Het is volgens mij geen enkel probleem als je volgens de route van Reitsma of Benjaminse fietst om alleen te fietsen. Zes jaar geleden fietste ik eind april naar Bregenz via het eerste deel van de Rome route van Reitsma en ontmoette veel fietsers die opweg naar Rome waren. Ik hoorde ook van iemand die naar Rome fietste dat ze veel andere fietsers ontmoette.
Ik neem mijn tent mee en met goed weer kampeer ik en anders zoek ik een onderkomen. Liefst kampeer ik maar ik weet dat de Belgen waarmee ik in onderhandeling ben niet kamperen. Ik ontmoet hen 24 oktober in Retie.
Het liefst fiets ik 80 tot 100km per dag en af toe blijf ik een dag een stad bekijken en uitrusten. Het komt op 500km per week neer.
Vind het ook prettig om alleen te fietsen en elkaar weer te ontmoeten op de camping.
Ik vertrek uit Amsterdam in april. Datum nog in het ongewisse.
Groet, Elisabeth
elsstaal schreef:Ik ben els staal uit eindhoven, en heb dit jaar gefietst van Eindhoven naar santiago. Ik vond dat erg leuk en wil nog steeds fietsen.
Dus naar rome lijkt me fantastisch.
Naar santiago ging ik als pelgrim en ben ik alleen gegaan.
Ik heb veel mensen onderweg ontmoet, maar ik denk dat dat niet zo is op de tocht naar rome.

Ik ben 67 jaar, heb een goede fiets, santos en heb een redelijk tempo.

Mvg, Els Staal.
Hi Els,
Het is volgens mij geen enkel probleem als je volgens de route van Reitsma of Benjaminse fietst om alleen te fietsen. Zes jaar geleden fietste ik eind april naar Bregenz via het eerste deel van de Rome route van Reitsma en ontmoette veel fietsers die opweg naar Rome waren. Ik hoorde ook van iemand die naar Rome fietste dat ze veel andere fietsers ontmoette.
Ik neem mijn tent mee en met goed weer kampeer ik en anders zoek ik een onderkomen. Liefst kampeer ik maar ik weet dat de Belgen waarmee ik in onderhandeling ben niet kamperen. Ik ontmoet hen 24 oktober in Retie.
Het liefst fiets ik 80 tot 100km per dag en af toe blijf ik een dag een stad bekijken en uitrusten. Het komt op 500km per week neer.
Vind het ook prettig om alleen te fietsen en elkaar weer te ontmoeten op de camping.
Ik vertrek uit Amsterdam in april. Datum nog in het ongewisse.
Groet, Elisabeth
Hoi,
Volgend jaar, dus 2016, fiets ik in augustus van Basel naar Rome. Is er iemand die ook later dan het voorjaar wil fietsen? Ik zoek een fietsmaatje (m) die lekker door kan trappen. Ik ga er 3 weken over doen en wil evt. nog wat uitstapjes naar leuke plaatsjes maken. Kamperen vind ik geweldig en zelf koken ook leuk, afgewisseld met uit eten gaan. Bij slecht weer zoek ik een B&B. Vorig jaar heb ik het eerste deel gefietst van de Benjaminse. Ik ben 49 jaar en heb veel fietservaring.
groet, Mariëtte
Deze oproep is komen te vervallen!