hoi,
Tot een paar weken geleden kon je op www.michelin.com vrijwel dezelfde versies als de papieren versies van Michelin's kaarten bekijken.
Ik merk dat dit niet meer zo is. De opmaak van de kaarten is veranderd.
Op zich is dit niet zo erg, ware het niet dat, althans bij mij in de buurt, van de kaarten op fietsniveau nu weinig meer klopt. Dan druk ik me heel netjes uit.
Er is geen onderscheid meer tussen smalle verharde wegen, onverharde wegen en bospaden. Soms staan bospaden er op, maar vaak ontbreken verharde doorgaande wegen.
Er is ook geen onderscheid meer tussen openbare wegen en bijvoorbeeld wegen op campings waar je zomaar niet mag komen.
Zelfs een zware autoverbinding ontbreekt hier vlakbij.
De landschappelijke informatie ontbreekt voor een heel groot deel.
Ook fietsverbindingen zoals bijvoorbeeld de Vennbahn staan er niet op.
Conclusie: exit michelin online voor fietsers.
Tot een paar weken geleden kon je op www.michelin.com vrijwel dezelfde versies als de papieren versies van Michelin's kaarten bekijken.
Ik merk dat dit niet meer zo is. De opmaak van de kaarten is veranderd.
Op zich is dit niet zo erg, ware het niet dat, althans bij mij in de buurt, van de kaarten op fietsniveau nu weinig meer klopt. Dan druk ik me heel netjes uit.
Er is geen onderscheid meer tussen smalle verharde wegen, onverharde wegen en bospaden. Soms staan bospaden er op, maar vaak ontbreken verharde doorgaande wegen.
Er is ook geen onderscheid meer tussen openbare wegen en bijvoorbeeld wegen op campings waar je zomaar niet mag komen.
Zelfs een zware autoverbinding ontbreekt hier vlakbij.
De landschappelijke informatie ontbreekt voor een heel groot deel.
Ook fietsverbindingen zoals bijvoorbeeld de Vennbahn staan er niet op.
Conclusie: exit michelin online voor fietsers.