Ik ben aan het zoeken gegaan voor een universele batterij oplader en kwam bij de Hahnel uit. De Hahnel Unipal Plus of de Hahnel Unipal Extra waarbij de laatste een kleine interne powerpack heeft. Ik heb zo een soort oplader nodig ivm mijn DSLR accu (Olympus E330 - modelaccu; PS-BLM1) ). Als deze vol is laad hij 1x een dslr batterij op.
Nu wil ik onderweg de oplader kunnen opladen via een powerpack welke geen idee. Heb hier totaal geen verstand van. Ik heb een son naaf dus opladen terwijl ik fiets is ook mogelijk (bush&muller E-werk + batterypack?). Naast de dslr accu wil ook de telefoon Samsung S4 + gps Etrex 30 af en toe kunnen voorzien van "eten" en op de langere termijn ook vast een tablet of zo iets.
Wie heeft er verstand van dit soort zaken en kan mij hierbij advies geven.
Nu wil ik onderweg de oplader kunnen opladen via een powerpack welke geen idee. Heb hier totaal geen verstand van. Ik heb een son naaf dus opladen terwijl ik fiets is ook mogelijk (bush&muller E-werk + batterypack?). Naast de dslr accu wil ook de telefoon Samsung S4 + gps Etrex 30 af en toe kunnen voorzien van "eten" en op de langere termijn ook vast een tablet of zo iets.
Wie heeft er verstand van dit soort zaken en kan mij hierbij advies geven.