La Franchette is een nieuwe lange afstandfietstocht tussen Ouiestram en La Rochelle. De fietsroute loopt o.a. via de Mayenne en Angers en Saumur. Wie heeft er rond 25 augustus zin om een week mee te fietsen. Bij Angers buig ik af via de Loire naar Cheverney wat mijn eindpunt is. Ik denk aan kamperen, afstanden van rond de 80 - 100 km per dag, maar dan wel op relaxed tempo. Geen prestatietocht dus. Geen Ik vind vroeg weg gaan en/ of laat eindigen geen enkel probleem. Heb je interesse stuur dan gerust een pb. Ik ben zelf 46 jaar, maar zie geen leeftijdsbarriere. Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto. Ik hoop op jullie reacties en graag tot ziens. Rutger
Rutger schreef:La Franchette is een nieuwe lange afstandfietstocht tussen Ouiestram en La Rochelle. De fietsroute loopt o.a. via de Mayenne en Angers en Saumur. Wie heeft er rond 25 augustus zin om een week mee te fietsen. Bij Angers buig ik af via de Loire naar Cheverney wat mijn eindpunt is. Ik denk aan kamperen, afstanden van rond de 80 - 100 km per dag, maar dan wel op relaxed tempo. Geen prestatietocht dus. Geen Ik vind vroeg weg gaan en/ of laat eindigen geen enkel probleem. Heb je interesse stuur dan gerust een pb. Ik ben zelf 46 jaar, maar zie geen leeftijdsbarriere. Je bent zo jong als je je voelt is mijn motto. Ik hoop op jullie reacties en graag tot ziens. Rutger
Hoe lang is de route ???