Wij verkopen onze 2 toerfietsen (tourfietsen / vakantiefietsen) die we met veel plezier van Patagonie naar Ecuador hebben gefietst, voor een prikkie nog wel!

Je kan natuurlijk een vermogen uitgeven aan een nieuwe toerfiets (vakantiefiets / tourfiets) met Rohlof-naaf en USB-oplader, of low-budget gaan en meer geld overhouden voor de reis zelf :D

We zouden ze dolgraag willen overdragen aan iemand die ook low-budget een groot avontuur tegemoet wil gaan in Zuid-Amerika. Te koop vanaf begin september (we moeten de laatste kilometers nog maken :)) op een nader af te spreken plaats in de buurt van Guayaquil te Ecuador (of vanaf Lima te Peruvanwaar wij terugvliegen).

De fietsen zijn aangeschaft in Santiago te Chili bij een goede toerfiets-/mbk-shop (Marga Bikes, San Diego Street) en hebben ons gedurende de reis geen problemen opgeleverd (op wat lekke banden na dan:)). We hebben de Carretera Austral ermee overleefd en vele onverharde kilometers in Peru door de bergen.

Specs:
De frame-maat weet ik niet zo. De fietsen zijn op onze lengte uitgezocht en wij zijn 1.90cm & 1.65cm lang (uiteraard is zadel en stuur in hoogte te verstellen).

-Tektro mechanische schijfremmen voor en achter (+ 4 ongebruikte sets schijfremmen)
-27 versnellingen (Shimano)
-Stevige voor- en achterdrager
-Maxxis banden
-Suntour XCR voorvering
-Breed stuur met extra bar-handles
-Een fiets met ervaring :)
-26inch wielen

Vraagprijs 200 euries per stuk! Hier valt uiteraard over te onderhandelen. Het lijkt ons vooral leuk als de fiets een 2e avontuurlijk leven kijgt hier in Zuid-Amerika.

Foto`s heb ik bij de Marktplaats-advertentie staan (op 1 vd foto`s heb ik mandjes aan de voordrager bevestigd, deze zitten uiteraard niet vast en op de voordrager zouden ook gewoon ortlieb of vaude-tassen op kunnen). Zie voor foto`s hier: http://link.marktplaats.nl/m942062008