Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisgenoot 18-28 gezocht voor juli/augustus 2015 - Forum Wereldfietser

Reisgenoot 18-28 gezocht voor juli/augustus 2015

Aankomende zomer is er tussen 18 juli en 22 augustus een groot gapend gat in mijn agenda. Die weken zou ik er heel graag met de fiets erop uit trekken. Zouden hier misschien mensen zijn die het zien zitten me te vergezellen? Ik heb nog geen specifieke bestemming vastgesteld, dus alles staat nog open. Zelf lijkt het me interessant een keer richting Turkije/Georgië/Armenië te gaan. Ook trekt Scandinavië (met uitzondering van Denemarken) me heel erg. Dus bijvoorbeld Helsinki --> Trondheim of een paar weken door Ijsland.

Ik ben 22, redelijk wat ervaring met reizen en fietsen, maar heb de twee helaas nog nooit echt voor langere tijd gecombineerd. Deze zomer zou ik daar graag verandering in brengen.
Hoi SH!

Ik ben ook nog opzoek naar een reismaatje, ik ben 21 jaar en ik heb heel juli vrij. Zelf al wel ervaring met reizen maar nog niet met fietsreizen maar ik heb in een opwelling wel in december al een fiets gekocht voor een fietsvakantie, dus nu 'moet' ik wel (het lijkt me echt heel chill!). Je bestemmingen lijken me ook erg leuk, zelf dacht ik nog aan Spanje/Portugal.
Het is dus wel zo dat ik alleen in juli kan maar ik ben dus eventueel wel geïnteresseerd om 2 weken aan te sluiten ;).

Ik ben redelijk nieuw hier, maar als je interesse hebt stuur me maar een persoonlijk berichtje. Groetjes!
Ik ga zeer waarschijnlijk van 18 tot 25 juli fietsen op de Lofoten (van Tromsø naar Å, ongeveer). Als jij/jullie toevallig ook daar heen gaan, dan lijkt met me gezellig om een stuk samen op te trekken.

Ik ben 24, heb ervaring met fietsvakantie, maar heb geen behoefte om enorme afstanden af te leggen omdat ik ook wil genieten van de omgeving.