Additionally, paste this code immediately after the opening tag: St. Columba Fietsroute - Forum Wereldfietser

St. Columba Fietsroute

Ik ben voor mezelf een fiets route aan elkaar aan het plakken, eentje die van uit Delft naar de St. Columba Fietsroute moet lopen. Hetis voor het eerts dat ik zo'n vakantie gaat ondernemen. Zijn er nog mensen die routes hebben liggen. Hetliefts en boekje van de omgeving daar in Schotland, en/of folders waar ikme mee kan focusen op de komende reis.

Heeft er iemand een paklijstmet wat hij/zijheeft meegenomen op deze reis.
Ik heb zelfs nog geen fiets, ja een Giant mountainebike. Maar dat tel ik niet mee.

Ik hoor het wel ofer nog mensen zijn met tips................

Fiets vanaf Delft naar Hoek van Holland en de pont naar Harwich, en volg vandaar de North Sea Cycle Route tot Newcastle en je zit op de St.Columba route!
www.northsea-cycle.com

Of nog gemakkelijker, heen en/of terug: neem de boot van IJmuiden naar Newcastle, in 1 nachtje ben je over.
Met vr.groeten, Wouter Bazen

En vanuit Delft kun je de LF1 nemen (die langs de kust van de Noordzee loopt)
En als je dan met de boot in Newcastle aankomt, kun je met het routeboekje van uitgeverij Pirola (De St. Columba route) je weg vinden. Let wel op de spookrijders aan de andere kant van de plas... :D

En vanuit Delft kun je de LF1 nemen (die langs de kust van de Noordzee loopt)
En als je dan met de boot in Newcastle aankomt, kun je met het routeboekje van uitgeverij Pirola (De St. Columba route) je weg vinden. Let wel op de spookrijders aan de andere kant van de plas... :D

Ik heb nog een Colomba-boekje uit 2001 liggen dat je wel mag lenen. In 2002 de route gefietst. De boot naar Newcastle is handig. De tocht is pittig. Veel kort en steil klimmen. Het weer is min of meer Hollands. Reken op regen en zorg dus voor goede regenkleding en tent (als je gaat kamperen). Het kan ook fris zijn.

Lisette