Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop Hilleberg Allak - Forum Wereldfietser

Te Koop Hilleberg Allak

Vanwege een arsenaal van tenten zijn de volgende in de verkoop:

*Hilleberg type: Allak
Is een op zich zelfstaande tent. In deze zitten twee ingangen met een kleine luifelruimte. De deuren van de binnentent zijn erg groot en hoog voor een ruime instap. Het dakje van de buitentent is los te koppelen voor een optimale ventilatie. In het dak van de buitentent zitten twee ritsen om te ventileren als het losse dakje erop zit.
De binnentent wordt in de buitentent gehangen. Hierdoor blijft bij slecht weer de binnentent droog. Men kan er ook voor kiezen om de binnentent erin te laten hangen, zodat het afbreken en opzetten nog sneller gaat.
De tent heeft goede ventilatiemogelijkheden.
Gewicht 3300 gram
materiaal Siliconen gecoat nylon
2 Personen; Naden
ongetapete dubbele kapnaad


Vraagprijs 700 euro incl. footprint de nieuwwaarde is 995 euro excl.foodprint

met groet, Ton
Voor foto's kun je de onderstaande link aanklikken.

https://www.dropbox.com/sh/g6cy8mu6gym7 ... 97a3a?dl=0
Dat linkje werkt niet, het is een algemeen linkje naar dropbox. Als je Windows gebruikt, kan de goede link krijgen door rechts op de foto of de folder te klikken en dan voor 'dropbox-link delen' te kiezen.
Marc bedankt voor de info. Ik heb de link aangepast.
Hoi kan je misschien nog antwoord geven op de volgende vragen.
Wat is de reden van de verkoop? Hoelang is ie gebruikt/zit er nog garantie op?
Hoi,
Sorry van mijn late reactie kom net terug van het Paaskamp.
De Allak heb ik voor het laatst gebruikt tijdens de huttentocht in 2013 en sinds dien ligt hij op zolder en ben lichter gaan rijden en georiënteerd op Off Road.
De Allak heb gebruikt tijdens een reis van 2,5 mnd in Zuid Amerika.
Het is een heerlijke tent, makkelijke/snel opgezet/stormvaste tent ook nog eens met 2 deuren voor en achter.(lichtere broertje van de Staika).
Uiteraard zit er nog fabrieks garantie op.
De Allak incl. Footprint!! Winkel Verkoop: 1050,= euro
Al de jaren dat ik kampeer heb ik een Hilleberg tent, en geen probleem gehad nu weer een Unna (het zijn dure tenten maar de afwerking en kwaliteit zijn Top)!