Additionally, paste this code immediately after the opening tag: de lente komt - Forum Wereldfietser

de lente komt

Lenteweer op komst na zaterdag

Vanaf zondag kan de temperatuur in de middag oplopen tot 14 graden. Ook volgende week lijkt het lenteweer aan te houden, met temperaturen die uitkomen tussen 10 en 15 graden.

Dat meldt Weeronline.nl maandag.

Het weerbureau verwacht dat zondag een dag wordt met veel zon en weinig wind. Ook het KNMI spreekt van een afnemende neerslagkans en oplopende temperaturen in het weekeinde.

De komende dagen staat er nog wel veel wind. Vooral maandagmiddag en dinsdag trekken winterse buiten met hagel en onweer over het land met een temperatuur van maximaal 8 graden.

Ook zaterdag lijkt nog een vrij bewolkte dag te worden, met een temperatuur van 8 graden. Deze dag wordt gezien als een 'overgangsdag'. "Na zaterdag is er veel ruimte voor de zon", aldus Weeronline.
eindelijk fietsen nou trek er elk weekend er op uit
Ik moet het nog zien, hier aan de kust! Zaterdag al weggewaaid op de racer omdat het weer op zondag te slecht zou worden en de training van zondag werd geschrapt... Nou, het bleek maar weer eens dat niets zo veranderlijk is als het weer :lol: !

Maar ik help het ze hopen 8) .
Vanochtend toch een rondje Langevelderslag gedaan,lekker uitgewaaid
Dirk
Ik help het je hopen zie uit naar hogere temperaturen en een stukje minder wind.
ja ik ook en trek er zeker op uit....ben al een tijdje niet lekker door al dat koude weer ga de 4 week in en weer verkouden hoesten,dus laat het warme weer maar snel komen
Ik zit ook nog even te twijfelen welke richting op te fietsen. Misschien richting Maastricht, maar een dagafstand van 160 km retour vind ik wat te veel misschien en de trein terug pakken doe ik niet aan.

Aan de andere kant lukte het vol bepakt in Zweden ook.

Misschien toch maar fietstassen achterop om gewicht op de rug te sparen en gewoon gaan?