Additionally, paste this code immediately after the opening tag: het tijdschrift is op reis - Forum Wereldfietser

het tijdschrift is op reis

Ik werd vandaag gebeld door iemand van TPG Post.
Zoals bekend staat op de wikkel van het tijdschrift elk kwartaal een nieuw wachtwoord. Dat wachtwoord staat altijd onder het adres.
Voor het komend kwartaal stond er: wachtwoord = *********,
waarbij ******** een landsnaam is.

De automatische sorteermachine van TPG heeft nu gesorteerd op de onderste regel. En dus is de hele partij tijdschriften van alle leden naar het buitenland verzonden; naar dat ene land.

Een deel is onderschept, maar lang niet alles. Voor de pechvogels betekent dat, dat ze een lange reis moeten maken om hun tijdschrift op te halen.

En nu serieus, die tijdschriften worden allemaal retour gezonden naar de postbus. Van daar worden ze een tweede maal verzonden. Het kan dus even duren, maar uiteindelijk omt het allemaal goed.

Zegt het voort, want lang niet alle leden bekijken dit forum.

Theo

Dan had ik dus mazzel dat ik gisteren wel van het nieuwste blad heb mogen genieten.
Het kwam wat laat, maar het was wederom subliem!

We hebben 'm al uitgelezen! :lol:

Wanneer komt de volgende?? :wink:

Het is zeker niet mogelijk dat 'ie vaker verschijnt... toch altijd heel erg leuk om weer te lezen namelijk!!

Groetjes,
El & El

Hallo Theo,
Wat een pech; gelukkig past het nogal goed bij het thema van dit blad. Het staat namelijk vol met pechverhalen.
Groeten,
Leon

Wat een mooi vak toch, automatisering. ;-)

Gaele
(automatiseerder)

LOL

Gelukkig ziet iedereen er de humor van in.
Vandaag lag helemaal niets retour in de postbus. Dus zo te zien houdt TPG zich aan de afspraak en worden de retour exemplaren eveneens onderschept en alsnog bezorgd.

Ik heb wel al de nodige berichten van mensen die niets hebben ontvangen. Nog even geduld; het komt vast wel allemaal goed

Grappig. Andere vraag: waar dient dat wachtwoord toe? Ik ben een nieuw lid, en heb nog niet kunnen achterhalen wat de functi ervan is. Mail naar post@wereldfietser.nl "bouncet" (eh, spelling?).

Dit dient om de databank te kunnen raadplegen, daar vind je gegevens over fietsreizen die andere leden hebben gemaakt
voorbeeld:
Land : Noorwegen
Regio : tussen Oslo en Bergen
Verloop van de route :
(steden of lokaties) Kopenhagen - Helsingor - Götenborg - Oslo - Gol - Ustassel - Flam - Stryn - Voss - Bergen
Afstand (km) : 2800 km
Duur : 5 weken
Periode (jaar/maand) : mei
Soort traject : rondrit
Organisatie : zelf georganiseerd
Aantal personen : 1
Overnachting : tent
Fiets & Openbaar vervoer : uitgebreid
Kaarten & Gidsen : uitgebreid
en nog veel meer info, je vind er dan ook de contcactgegevens van de persoon die deze reis heeft gemaakt zodat je hem/haar kan contacteren

Mooi, dan is dat ook weer duidelijk. Dank.

hmm, mij is het evenwel nog niet duidelijk. Waar kan ik _de_ databank vinden? Is het de afdeling 'Landeninformatie'? Daar kan ik n.l. nergens een afgeschermd gedeelte vinden.

groet,
Peter.

Wat een zoektocht, maar ik denk dat ik eruit ben: _de_ databank staat bij de vakantiefietser...., right?

El en El,

de eerstvolgende Wereldfietser komt uit rond 27 juni. Op jullie vraag of hij niet vaker uit kan komen kan ik alleen voor mijzelf spreken. Redactiewerk is vrijwiliggerswerk en vier keer per jaar vind ik net leuk.

Een tijdschrift kost veel tijd en werk. Net als -bijvoorbeeld- het organiseren van activiteiten door de activiteitencommissie. En de redactie wil ook nog wel eens zelf op vakantie. Daarnaast hopen wij op nog meer ingestuurde verhalen, stukjes voor de rubrieken Gecrankt & Geshift of Het Moment, en bijdragen aan thema's van de leden zelf. Nu schrijven redactieleden soms zelf stukken en dat is niet altijd de bedoeling. Het is immers een verenigingsblad, van, voor en door de leden. :roll:

Wanneer glijdt het nieuwe nummer van ons tijdschrift in de bus?

@Eric: gesnopen! Maar het blijft een leuk blad!


En ook wij zijn benieuwd naar het verschijnen van het volgende nummer!

El & El

Het nieuwe nummer, nr 4 van 2005, zal naar verwachting op woensdag 19 of dodnerdag 20 oktober door de postbode worden bezorgd.