Wij hebben de knoop doorgehakt en gaan voor een nieuwe tent. Wat we nu hebben bewaren we zeker, maar de grotere ruimte en vooral de hoogte van deze tipi lijkt ons heel prettig. Het nieuwe lichtgewicht materiaal ben ik wel benieuwd naar: hoe kwetsbaar is dat in praktijk?
Bij de fietsvakantiewinkel met de Europafietser-korting voor 530 euro...
Waarom de 4 en niet de 3? De 3 zou groot genoeg zijn, maar ik kook graag, ook bij slechter weer, en dan is de kleine vestibule een groot voordeel denken we. Dat geldt ook bij in en uit de tent gaan met slecht weer...
Wij hebben ons mede laten overtuigen door dereview-video van The Outdoor Station
Als de tent binnenkomt en het weer wat aangenamer wordt, gaan we hem voor het huis een keer opzetten. We hebben trouwens ook de footprint gekocht, maar weten niet of we die ook meenemen op de fietsvakantie dit jaar (Duitsland).
Meer mensen die deze tent (of de 3) hebben? Al ervaringen?
Bij de fietsvakantiewinkel met de Europafietser-korting voor 530 euro...
Waarom de 4 en niet de 3? De 3 zou groot genoeg zijn, maar ik kook graag, ook bij slechter weer, en dan is de kleine vestibule een groot voordeel denken we. Dat geldt ook bij in en uit de tent gaan met slecht weer...
Wij hebben ons mede laten overtuigen door dereview-video van The Outdoor Station
Als de tent binnenkomt en het weer wat aangenamer wordt, gaan we hem voor het huis een keer opzetten. We hebben trouwens ook de footprint gekocht, maar weten niet of we die ook meenemen op de fietsvakantie dit jaar (Duitsland).
Meer mensen die deze tent (of de 3) hebben? Al ervaringen?