Tja, met zoveel lezingen en stands moet je wel blijven overnachtenbert sitters schreef:Vanaf de beursvloer van de Fiets en Wandelbeurs.
Er staan dit jaar veel tentjes!

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Die verliefdheid voor de nieuwe Ierse dame met de 29" lange benen maakt wel blind... Bij het topic over tentjes is je serenade zelfs te horen...Travelmaster schreef:En het lijkt wel alsof iederéén tegenwoordig Santos verkoopt... Maar ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op de nieuwe Avaghon, na even met Marco gesproken te hebben...Wat een mooi apparaat is dat geworden, hoewel het van Marco zelf nog wel wat mooier had gekund;)!
Volgens mij is dit geen topic over tentjes maar over beurs impressie. Travelmaster ligt nu te piekeren hoe hij het thuisfront gaat overtuigenEric op de Fiets schreef:Die verliefdheid voor de nieuwe Ierse dame met de 29" lange benen maakt wel blind... Bij het topic over tentjes is je serenade zelfs te horen...Travelmaster schreef:En het lijkt wel alsof iederéén tegenwoordig Santos verkoopt... Maar ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op de nieuwe Avaghon, na even met Marco gesproken te hebben...Wat een mooi apparaat is dat geworden, hoewel het van Marco zelf nog wel wat mooier had gekund;)!
Lekker in een tentje geslapen Bert, nog wat verschillende matjes kunnen uitproberen?
Als je Marco met die verliefde blik aankijkt, zou het best mogelijk kunnen zijn dat je bij aankoop van twee Avaghons tegelijkertijd ook zonder wereldfietser pasje korting krijgt.Jurr schreef:Ook een X29 voor haar kopen misschien?
In het blad stond een kortingscode, waarmee je als lid 1 kaartje met korting kon kopen. De genoemde korting (3 euro geloof ik) was in werkelijkheid 1 euro, want gerekend vanaf de kassa-prijs, niet vanaf de online-prijs.ReinoudN schreef:Waren er nou nog kortingsmogelijkheden als Wereldfietser lid / Europafietsers donateur enz?
Dacht er hier iets over gelezen te hebben maar kan het niet terugvinden
Online kopen is een euro goedkoper dan aan de kassa, dat heb ik wel gezien.
Schaf een mega-beeldscherm aan, plaats er een hometrainer voor en je hoeft niet meer op fietsreis.Eric op de Fiets schreef:Als je Marco met die verliefde blik aankijkt, zou het best mogelijk kunnen zijn dat je bij aankoop van twee Avaghons tegelijkertijd ook zonder wereldfietser pasje korting krijgt.Jurr schreef:Ook een X29 voor haar kopen misschien?
@Bert, ik weet niet of ik het hardeschijf defragmentatie programma kan opstarten op de beurs in Amsterdam. Ik steek wel een sticky in de USB poort voor nieuwe impressies. Dit weekend 7€50 korting bij Mycom.
Ze hadden volgens mij - heel terecht - niet één popuptent staan maar andere, meer normale ontwerpen.LHTJoost schreef:Bedoel je dan pop-up tentjes of iets beters?Ave Gone schreef:Ik vind een paar van de tentjes van Decathlon er toch wel leuk uitzien voor wat ze kosten. Goed om ook eens op de beurs een tegenwicht te zien tegenover het top- en middenklassesegment.