Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantie op IJsland. Een reisverslag met tekeningen - Forum Wereldfietser

Fietsvakantie op IJsland. Een reisverslag met tekeningen

Ook zin in een fietsvakantie op IJsland?

Annette en ik waren er de vorige zomer (2014) en we hebben 6 weken gefietst in dit spectaculaire land waarbij we ook de Highlands zijn doorgestoken via de F26 (Sprengisandur).
De voorbije maanden heb ik me vermaakt met het maken van tekeningen over deze reis. Ik voegde tekst toe, daarna routekaartjes en opeens had ik een document van 48 pagina's dat wellicht voor de aspirant IJslandfietser leuk kan zijn om te lezen en een idee geeft welke voorbereidingen voor hem of haar nodig zijn om te fietsen op IJsland.

Wij staan op de Fiets- en Wandelbeurs in Amsterdam, op 31 januari en 1 februari 2015, telkens van 10.00 - 13.30 uur.
Ook op de beurs in Antwerpen zullen we als informant aanwezig zijn, 28 februari en 1 maart 2015 (2 hele dagen)

We geven graag antwoord op jullie vragen en nemen ook de gedetailleerde fietskaart 2014 mee.
Het reisverslag is te koop op de beurs. En ook bij de Vakantiefietser (Westerstraat) in Amsterdam.

Met vriendelijke groeten! Edith

Afbeelding
- Uitvoering: magazine, full color
- Formaat: A5 staand
- Pagina's: 48 pagina's - 135 gr houtvrij gesatineerd mc glanzend, selfcover
- Illustraties: kleurentekeningen en routekaartjes
- Bindwijze: geniet
- Isbn: 978-90-815436-0-6
- Prijs: € 4,50
Dat ziet er weer mooi uit. Een paar losse kaartjes van een vorige Wereldfietsbeurs van jullie hangen nog in de gang. We hebben ook plannen om deze zomer in Ijsland te gaan fietsen, we komen zeker even buurten!



Ben & Ingrid
Carla vond het heeel erg leuk geschreven. Ze moest erg lachen. Verder goede tips, leuke tekeningen en een mooie kaart achterop.
Kortom een aanrader voor iedereen die in/op IJsland gaat fietsen (voor de prijs hoef je het zeker niet te laten)